Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور گفت: امسال از طریق ۱۴۰ مرکز خرید، ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن کلزا تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.
لطیف رستاد افزود: قیمت هر کیلو کلزای خریداری شده دو هزار و ۷۸۳ تومان تعیین شده بود.
وی ادامه داد: برای خرید این میزان کلزا از کشاورزان استان ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به آن‌ها پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور گفت: شهرستان مرودشت بیشترین سطح زیر کشت کلزا را در استان فارس دارد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ هزار و ۳۲۰ تن گندم از نیمه دوم فروردین تاکنون از کشاورزان استان به ارزش سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است.
حسینی افزود: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین و ۶۰۰ دستگاه دروگر برای برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است و به بهره برداران در برداشت و خرید گندم کمک می‌کنند.
وی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در استان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل داده اند.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان