Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هيات وزيران در جلسه روز چهارشنبه خود به رياست حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني رييس جمهور، تصويب کرد که تمامي سهام باقيمانده متعلق به دولت در شرکت هاي بيمه آسيا، البرز و دانا به عنوان سهام مشمول واگذاري تعيين شود تا پس از تصويب قيمت در هيات واگذاري، توسط سازمان خصوصي‌سازي و از طريق بورس واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، اعضاي هيات وزيران همچنين در اين جلسه با اختصاص مبلغ 250 ميليارد ريال اعتبار به منظور جبران خسارت و رفع کمبود منابع آبي در منطقه شرق استان اصفهان و ساماندهي وضعيت قنوات و رودخانه زاينده رود موافقت کردند.
مهلت ثبت سفارش واردات تخم‌مرغ تمديد شد
هيات دولت در ادامه، با تمديد مهلت ثبت سفارش براي واردات تخم مرغ خوراکي با تعرفه 5 درصد موافقت کرد.
انتقال بدهي تعدادي از سازمان‌ها و شرکت‌هاي دولتي به حساب بدهي دولت
با تصويب هيات وزيران، بدهي سازمان مرکزي تعاون روستايي ايران به بانک‌هاي ملي ايران، ملت، رفاه کارگران، سينا و تجارت و همچنين بدهي شرکت سهامي پشتيباني امور دام کشور به بانک رفاه کارگران بابت اصل و سود تسهيلات دريافتي، به بدهي دولت منتقل و سرمايه دولت در سازمان و شرکت مذکور معادل مبلغ بدهي انتقال يافته، افزايش يافت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند

وزیران دفاع ایران و قزاقستان در دیداری بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این دیدار که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان انجام شد، با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات با دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد ایران کاملا آماده گسترش همکاری‌های دوجانبه دفاعی است.

همچنین ژنرال روسلان ژاک سیلیکوف وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزاری دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک گفت و اظهار کرد امیدوارم حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان شود.

در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان بر تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود