Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این مراسم گفت :  قهرمانی خانمها زهرا شوشتری و ملیحه عزتی نیا دو بانوی گلستانی در مسابقات جهانی ، افتخاری برای کشور و به ویژه استان گلستان است و باید گامهای موثری را برای توسعه این رشته و سایر رشته های ورزشی در استان برداشت .

در این مراسم که در اداره ورزش و جوانان استان در گرگان با حضور مسئولان وزشی برگزار شد از علی فولادی دبیر انجمن سپک تاکرا کشورمان هم تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که با پا انجام می شود.

 بانوان ورزشکار گلستانی ده سال است که در این رشته فعالیت می کنند.

این ورزشکاران امروز همچنین با استقبال مردم و مسئولان به زادگاهشان گنبد کاووس وارد شدند.

زهرا شوشتری و ملیحه عزتی نیا در مسابقات جهانی رشته سپک تاکرا ، در بخش دَبِل موفق شدند مدال طلا کسب کنند.

مسابقات جهانی با شرکت ۱۲ تیم در کشور تایلند برگزار شد و تیمهای چین تایپه و استرالیا و نپال به ترتیب مدال نقره و برنز این مسابقات را کسب کردند.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی در فضای مجازی با توجه به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا به دست خانم نازنین فاطمه عیدیان در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت: سال گذشته در نشستی، خدمت خانم نازنین فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمشان بودم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه، تلاش، توکل، ایمان و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌ سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.   بهادری جهرمی، ضمن تبریک به خانم عیدیان برای قهرمانی و شکستن حد نصاب دوی ۴۰۰ متر آسیا، ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءالله، این بانوی ورزشکار ایرانی، قهرمانی المپیک را نیز به‌ دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی