Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ سارق را با ۲۲ فقره سرقت دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در حاشیه ایست و بازرسی استان در جمع خبرنگارن اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه، منزل، قطعات خودرو، احشام و موتورسیکلت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد،بروجن، لردگان، بن، اردل و کیار با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 15 سارق را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: براساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 22 فقره سرقت مغازه، منزل، قطعات خودرو، احشام و موتورسیکلت اعتراف کردند که متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ " عباسعلی خانی سانیج " گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم وکابل در سطح حوزه استحفاظی رستاق و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی رستاق قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی رستاق، پس از اقدامات و شیوه و شگرد‌های پلیسی موفق به دستگیری ۲ سارق که با یک دستگاه خودرو سواری پراید اقدام به سرقت کرده بودند، شدند. 
سرهنگ خانی تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه