Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه آهن شرق کشور گفت: کوتاه کردن مسیر دسترسی به ایستگاه راه آهن تربت حیدریه نیازمند ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است که ۱۰ میلیارد ریال آن توسط اداره کل راه آهن تامین شده و مابقی باید با مشارکت مسوولان محلی انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ حسن ماسوری ظهر امروز در دیدار با مسوولان تربت حیدریه اظهار داشت: اداره کل راه آهن شرق برای مشارکت در این پروژه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده و برای اجرای این پروژه مورد نیاز مردم تربت حیدریه مسوولان محلی باید مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: راه آهن شرق تاکنون برای طرح مطالعاتی مسیر دسترسی به ایستگاه راه آهن دو میلیارد ریال به مشاور پرداخت کرده و در ادامه لازم است مسوولان محلی این شهرستان رایزنی های خود را با وزارت راه و شهرسازی و مجموعه را آهن کشور به طور جدی دنبال کنند.

 

فرماندار تربت حیدریه در ادامه با انتقاد ار اینکه می شد در گذشته این مسیر ۱۲ کیلومتری به ۸ کیلومتر کاهش داد، گفت: اکنون مشخص شدن قصورات دیگر دردی را درمان نمی کند و بهر حال مردم این دیار تاوان این بی تدبیری را می پردازند و مزیت های سفر با راه آهن برای مردمان این خطه کاسته شده است.

 

دو سال قبل مدیر راه آهن تربت حیدریه گفته بود: در حالی که از طریق خط ریلی تربت حیدریه شهرندان قادر هستند به مشهد، تهران، خواف، طبس، کرمان، اصفهان، یزد، بندرعباس و شیراز سفر کنند، اما اکنون به طور میانگین روزانه تنها 100 نفر از طریق ایستگاه راه آهن این شهرستان، به دیگر نقاط کشور سفر می کنند.

محمد خالق نیا عمده ترین علت فقدان اقبال به سفر ریلی در این خطه را علی رغم ارزانی و مطمئن بودن قطار نسبت به دیگر وسائط، دور بودن تقریبی ایستگاه راه آهن از شهر و آگاه نبودن مردم از امکانات و ظرفیت های خوب ایستگاه راه آهن در این شهرستان عنوان کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است