Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@15:08:30 GMT

چگونه تلگرام را حذف کنیم؟ / روش دیلیت اکانت تلگرام

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۳۹۶۹

چگونه تلگرام را حذف کنیم؟ / روش دیلیت اکانت تلگرام

چگونه تلگرام را حذف کنیم سوالی است که بسیاری از افراد که با این پیام رسان کار می کنند با آن مواجه هستند.در ادامه روش دیلیت اکانت تلگرام را می توانید بخوانید. حذف اکانت تلگرام
با گسترش تکنولوژی و شبکه های اجتماعی، مردم هر روز زمان زیادی را در فضای مجازی می گذرانند. یکی از پیام‌رسان‌های مورد علاقه ایرانیان این روزها تلگرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه می خواهیم روش دیلیت اکانت تلگرام را برای شما شرح دهیم:
مرحله اول: برای این کار ابتدا باید وارد سایت خود تلگرام به آدرس https://telegram.org/deactivate شوید.
مرحله دوم: در این مرحله کادری وجود دارد که باید شماره تماس خود را در آن وارد کنید. دقت کنید که کد کشور +98 که مختص ایران است باشد. پس از ورود شماره تماس پیامی به شماره وارد شده از سوی تلگرام ارسال خواهد شد.
مرحله سوم: پس از دریافت کد، باید آن را در بخش Confirmation Code تلگرام خود وارد کنید.
مرحله چهارم: این مرحله را می‌توانید انجام ندهید و اجباری نیست. در این مرحله دلیل تصمیم شما برای حذف را با جمله"Why are you leaving"   می پرسد.
مرحله پنجم: در این مرحله با دو گزینه روبرو می شوید. گزینه‌ها عبارتند از "Nope I’ll give it anothe try" و "Yes,delete my account" . با انتخاب گزینه قرمز رنگ، شما تایید می کنید که مراحل حذف انجام شود و با انتخاب گزینه سبزرنگ، عملا شما از حذف انصراف می دهید.
مرحله ششم: پس از پایان عملیات حذف تلگرام، پیغامی با رنگ سبز برای شما نمایش داده می شود که نشان دهنده این است که حذف به درستی انجام شده است.امیدواریم با خواندن این راهنما‌، پاسخ چگونه تلگرام را حذف کنیم برای شما مشخص شده باشد.





 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" حمید مطهری، سرمربی سابق نساجی، که در  یک سال گذشته عضوی از کادر فنی تیم ملی بود و در کنار امیر قلعه نویی جام ملت های آسیا را تجربه کرد از این پس عضوی از کادر فنی تیم تراکتور خواهد بود.

با جدایی مطهری از کادر فنی تیم ملی حالا قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال باید دنبال یک مربی جدید برای پر کردن جای مطهری باشند هر چند هنوز بحثی در این باره مطرح نشده و گزینه‌ای هم موجود نیست که مذاکرات در این زمینه آغاز شود.

نکته جالب اینجاست که بعد از جام ملت‌های آسیا شایعاتی درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی و دستیاران قلعه‌نویی شنیده می‌شد و حتی شایعه شد مطهری از این کادر جدا می‌شود تا مربی دیگری جانشین او شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت مطهری با پیشنهاد تراکتور به این تیم پیوست تا حالا قلعه‌نویی دنبال یک دستیار جدید در حد و اندازه مطهری باشد.

در حال حاضر غیر از آنتونیو مانیکونه ایتالیایی، مربیانی مثل سعید الهویی، آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی به عنوان دستیار کنار قلعه‌نویی حضور دارند و علی اصغر قربانعلی‌پور نیز مربی بدنساز تیم ملی است.

باید دید قلعه‌نویی و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال برای جانشینی مطهری سراغ یک مربی ایرانی دیگر خواهند رفت یا بحث گزینه خارجی هم مطرح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند