Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@20:40:36 GMT

حمید بقایی میزان محکومیتش را افشا کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۴۰۰۲

خرداد: حمید بقایی در کانال تلگرامی خود مدعی شد که به 63 سال زندان محکوم شده است.
 
به گزارش خرداد، حمید بقایی در کانال تلگرامی خود مدعی شد: به 63 سال زندان در برابر اعتراض به 63 حساب بانکی محکوم شده‌ام.
 
****
 
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران سه‌شنبه‌شب با بیان این‌که «حکم حمید بقایی که چند روز گذشته صادر شده بود ابلاغ شده است» افزود: البته در این پرونده به غیر از بقایی، متهمان دیگری نیز حضور دارند که حکم همه متهمان صادر و امروز به خود متهمان پرونده ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی گفت: البته حکم، قطعی نیست و قابل اعتراض است و 20 روز برای طرفین پرونده اعم از متهمان یا دادستان یا آن نهاد و سازمانی که شاکی پرونده بوده‌اند فرصت اعتراض تعیین شده است و باید صبر کنیم در مهلت قانونی اگر طرفین پرونده اعتراضی به احکام صادره دارند اعتراض خود را اعلام کنند که در این صورت، پرونده به مرحله تجدیدنظر ارسال خواهد شد. در صورتی که در مهلت تعیین شده 20 روزه اعتراضی به احکام صادره صورت نگیرد، حکم صادره قطعیت پیدا می کند.
 
وی درباره جزئیات پرونده گفت: طبق قانون تا زمانی که حکم قطعی نشده است نمی توانیم به محتویات احکام صادره اشاره کنیم. برچسب ها: حمید بقایی ، میزان محکومیت ، 63 سال

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!