Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در تازه ترين مورد، يک بازيگر زن، «اليور استون» کارگردان، نويسنده و تهيه‌کننده سرشناس آمريکايي را به بد رفتاري متهم کرده است.
به گزارش جام نيوز، بازار اتهام زني در هاليوود چنان داغ شده که هر کسي از راه مي رسد به بهانه اي ديگري را متهم مي کند بويژه زنان که فرصت را داغ تر از هميشه ديده اند و لب به افشاگري عليه آزارهاي جنسي گشوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تازه ترين مورد، يک بازيگر زن، «اليور استون» کارگردان، نويسنده و تهيه‌کننده سرشناس آمريکايي را به بد رفتاري متهم کرده است.
مليسا گيلبرت که يک بازيگر کمتر شناخته شده است، در يک برنامه راديويي که معمولا به حواشي هاليوود مي پردازد، فاش کرد که سالها پيش «استون» او را تحقير کرد.
او در ضمن بحث در مورد بدرفتاري هاي جنسي در هاليوود گفت: «لحظاتي بود که مردها در جايگاه نيرومندتري بودند. به ويژه لحظه‌اي را ياد مي آورم که يک مرد قدرتمند، در ميانه اجرا مرا تحقير کرد، چون او را در مقابل ديگران شگفت زده کرده بودم. واقعاً هيچ لزومي نداشت. او دنبال من آمد و من با گريه از اتاق بيرون دويدم. حالا هم که اينجا نشسته ام و دارم ماجرا را تعريف مي کنم، مي ترسم اسمش را بگويم چون از عاقبتش بيم دارم.»
بعد خانم «گيلبرت» همانطور که حرف مي زد، بالاخره گفت «به جهنم، بگذاريد بگم.» و بعد گفت که «اليور استون» آن مردي بود که او را تحقير مي کرد.
به گفته گيلبرت، او براي تست بازيگري فيلم «دورز» يا درها که سال 1991 ساخته شده بود، تست مي داد. فيلمي که به کارگرداني استون بود و به رغم بودجه 38 ميليوني، چندان توفيقي در گيشه نداشت.
اليور استون از جمله چهره هاي سرشناس هاليوود است که تاکنون دوبار جايزه اسکار را براي فيلم هاي «جوخه» (1986) و «متولد چهارم ژوئيه» (1989) دريافت کرده است.
اليور استون به ادعاي گيلبرت هنوز واکنشي نشان نداده اما اين زن بازيگر گفته استون جلوي ديگران واقعا با او توهين آميز و بي ادبانه حرف مي زد.
در يک ماه اخير افشاگري هايي عليه سوءاستفاده جنسي و تجاوز برخي چهره هاي سرشناس هاليوود مطرح شده است. اين باعث شده برخي از آنها مانند «کوين اسپيسي» کار و برنامه هاي شان را از دست بدهند.

115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • (ویدیو) افشاگری عجیب الهام حمیدی از ازدواجش
  • همکاری گلشیفته فراهانی با کارگردان برنده نخل طلا/ طاهر رحیم بازیگر مقابل گلشیفته فراهانی است
  • سیل استادیوم‌های مشهور برزیل را غرق کرد | عکس
  • دفاع تاریخی چهره مطرح عمانی از ایران و تحقیر عرب‌ها
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک