Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@03:39:21 GMT

آیت الله حائری شیرازی فوت کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۵۰۰۱

آیت الله حائری شیرازی فوت کرد

به اطلاع مردم شریف ایران می رساند، روح بلند فقیه عالیقدر و سالک الی الله، حضرت آیت الله حائری شیرازی (قدس سره) به ملکوت اعلی پیوست.

معظم له که از چندی پیش، به علت بیماری در بیمارستان بستری بودند، ظهر امروز در 81 سالگی دعوت حق را لبیک گفتند.

از مردم قدرشناس ایران اسلامی بخصوص اهالی قم و فارس دعوت می شود در مراسم تشییع معظم له، فردا صبح ساعت 9 مسجد امام حسن عسگری (ص) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها حضور به هم رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)

مراسم ویژه تحویل سال نو ۱۴۰۳ چهارشنبه یکم فروردین‌ماه بلافاصله بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علی‌ها آغاز می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی انجام خواهد شد و سپس دعای توسل توسط آقای حسن شالبافان و دعای «یا مقلب القلوب» توسط گروه‌های سرود میعاد و بقیه الله خوانده می‌شود.

زمان تحویل سال، ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود و پس از لحظه تحویل سال، پیام نوروزی رهبر انقلاب به صورت زنده از بلندگو‌ها و تلویزیون شهری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علی‌ها فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و مراسمی متنوعی برای اقشار گوناگون مردم در سنین مختلف در نظر گرفته شده و بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه در این ماه مبارک اجرا می‌شود.

 مراسم ترتیل‌خوانی عمومی به همراه تفسیر، ترتیل‌خوانی بانوان، نوجوانان و حافظان، سخنرانی حجت الاسلام‌والمسلمین رفیعی بعد از نماز عصر، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری در دهه دوم قبل از نماز مغرب، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی به صورت هر شب و مناجات خوانی با نوای مهدی سلحشور در حرم بانوی کرامت از جمله برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علی‌ها در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره بنی‌آدم در شیراز؛ ۵ فروردین‌
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • شیراز میزبان جشنواره نوروزی «بنی‌آدم» می‌شود
  • آیت الله ری شهری در همه عرصه های خدمت، حضوری مؤثر داشت
  • ویژگی‌های آیت‌الله ری‌شهری از زبان حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی
  • نگاهی به مهمترین فرازهای پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در ۱۰ سال گذشته
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • دشمن به دنبال فریب مردم و استحاله فرهنگی است
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند