Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:47:05 GMT

آماده تمدید تجارت آزاد با آمریکا هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۵۲۰۰

آماده تمدید تجارت آزاد با آمریکا هستیم

وزارت تجارت کره‌جنوبی گفت که برنامه خود برای مذاکره مجدد قرارداد تجارت آزاد ۲۰۱۲ با آمریکا را به پارلمان این کشور ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، وزارت تجارت کره‌جنوبی گفت: برنامه خود برای مذاکره مجدد درباره تجارت آزاد با آمریکا را به پارلمان این کشور ارائه کرده است. این اقدام پس از آن انجام شد که رئیس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ در اوایل امسال تهدید کرد در صورتی که این قرارداد اصلاح نشود از آن خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت تجارت در بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارش روز گذشته به مجلس، روند آغاز مذاکرات مجدد قرارداد تجارت آزاد با آمریکا را از سوی کره تکمیل می‌کند. تاریخ دقیق مذاکرات مجدد در آینده مشخص خواهد شد.

کره‌جنوبی به دنبال حمایت از صنایع حساس خود مانند کشاورزی و پرورش احشام خواهد بود در حالی که در موضوعات دیگری که انتظار می‌رود ایالات متحده تعرفه‌های خود را افزایش دهد، راهکارهای خود را فرمول‌بندی می‌کند. انتظار می‌رود ایالات متحده در موضوعاتی مانند کالاهای تولید شده در آمریکا، خدمات سرمایه‌گذاری و ابزارهای غیر تعرفه‌ای، تعرفه‌های خود را افزایش دهد.

ترامپ در مورد کسری تجاری کنونی آمریکا با کره‌جنوبی گلایه کرده است اما رئیس‌جمهور کره‌جنوبی گفته است که قرارداد تجارت آزاد کره‌جنوبی و آمریکا که تجارت آنها را گسترش داده است، به نفع هر دو کشور بوده است.

مون گفته است که کسری تجارت آمریکا باکره‌جنوبی محدود به کالاها است و در کل در حال کاهش یافتن است زیرا کره‌جنوبی همچنان کسری تجاری بزرگی در بخش خدمات با آمریکا دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند

 عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: احمد پری آذر مربی تیم فوتسال گیتی پسند، قرارداد خود را به مدت یک سال با این تیم تمدید کرد.


محمدحسین عراقی‌زاده افزود: پری آذر فصل گذشته همراه با گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال شد و عنوان‌های متعدد ملی و بین المللی زیادی در کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو قرارداد منعقد کرده است.


تیم فوتسال مردان گیتی‌پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد هکتور فورت
  • احتمال تمدید مجدد لغو پرواز‌های مهرآباد | وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست