Web Analytics Made Easy - Statcounter

تونل خط شمالی فاز دوم خط یک حد فاصل ایستگاه استاد شهریار تا میدان ساعت با حضور «محمد صادق پور مهدی»، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی به طور آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، با بهره‌برداری از تونل خط شمالی، زمان انتظار مسافر در ایستگاه از 30 دقیقه به 17 دقیقه کاهش می‌یابد.

با تکمیل و تجهیز تونل شمالی فاز دوم خط یک و افزوده شدن آن به چرخه‌ی بهره‌برداری، امروز(چهارشنبه 29 آذرماه) بهره‌برداری مسافری آزمایشی از تونل‌های رفت و برگشت فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز تحت هدایت سیگینالینگ(سیستم حفاظت اتوماتیک) انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افزوده شدن تونل شمالی به چرخه بهره‌برداری و راه‌اندازی سیستم سیگینالینگ حرکت‌های رفت و برگشت قطارها در تونل‌های مجزا از هم انجام خواهد شد و با این اقدام، سیستم ایمنی نیز ارتقا و تعداد قطارهای سرویس دهنده به مسافران افزایش یافته و هِدْوِی(سرفاصله حرکت قطارها) کاهش می‌یابد.

این اقدام باعث به حداقل رسیدن زمان انتظار مسافران برای رسیدن قطار و در نهایت رضایت‌مندی مسافران را به همراه دارد و هم‌چنین مسیر میدان امام حسین تا چهاراراه لاله که به دلیل انجام عملیات عمرانی بسته شده بود، بازگشایی می‌شود.

بر اساس این گزارش، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی به‌علت آلودگی این روزهای هوای کلان‌شهر تبریز ضمن بهره‌برداری آزمایشی، با قطار شهری به محل کار خود رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است