Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ایران جوان بوشهر با برتری یک بر صفر آبی های پایتخت همراه شد.

به گزارش ایرنا، از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه) در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور، تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از تیم دسته اولی ایران جوان بوشهر پذیرایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان «وینفرد شفر» که با حذف روز گذشته تیم های پرسپ.ولیس و تراکتورسازی ،امید زیادی به قهرمانی در جام حذفی دارند، دیدار امروز را تهاجمی آغاز کردند و از سوی دیگر بازیکنان تیم دسته اولی ایران جوان نیز دست و پا بسته نشان نمی دادند.
استقلال در بیشتر اوقات توپ را در زمین میهمان به گردش در می آورد و نخستین فرصت گلزنی را در دقیقه 30 ایجاد کرد که ضربه خطرناک «سرور چپاروف» را دروازه بان ایران جوان به خوبی مهار کرد.
در دقیقه 39 بار دیگر دروازه بان میهمان ناجی تیمش شد و ضربه «فرشید اسماعیلی» را دفع کرد تا همچنان بازی بدون گل دنبال شود.
در سومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه نخست، حملات پرتعداد استقلالی ها نتیجه داد و «سید مجید حسینی» مدافع پیش تاخته استقلال با ضربه سر گل نخست بازی را به ثمر رساند.
پیش از این تیم های صنعت نفت آبادان، خونه به خونه بابل و استقلال خوزستان به نیمه نهایی صعود کرده اند.
*ترکیب استقلال تهران:
مهدی رحمتی، امید نورافکن، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، سرورو چپاروف، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی
*ترکیب ایران جوان:
وحید اصغرزاده، غلامحسین موجی، محمد طارمی، مصطفی احمدی، صادق گشنی، مسعود نظرزاده، حمدالله ابدام، احمد الجبوری، رضا حسن زاده، اویس کرد جهان، سجاد فیض اللهی
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783** 1701
خبرنگار: امیر میرزاییان* انتشار: حمید قدیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم

12 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب فینال جام حذفی انگلستان فصل 2011/12، دو تیم چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند. ابتدا چلسی با گل های رامیرز و دیدیه دروگبا از حریف پیش افتاد اما در ادامه اندی کارول اختلاف را به حداقل رساند. نتیجه 2-1 اما تا پایان پابرجا ماند تا چلسی برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی شود.

دانلود (14.8MB)

دیگر خبرها

  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!