Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: برداشتن ویزا برای مردان عراقی راه را برای حضور آنها در مناطق آزاد اروند راحت کرده و حضور آنها در شهرهای جنوبی باعث ایجاد مزاحمت برای زنان و دختران ایرانی شده است.

حجم ویدیو: 25.04M | مدت زمان ویدیو: 00:03:32

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل مهندس اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند برای جذب توریست طرح ویژه ای را به اجرا گذاشت تا مسافران زیادی به این مناطق سفر کنند که در این طرح کشورهای همسایه بدون ویزا می توانند وارد منطقه آزاد اروند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا 5 هزار اتباع عراقی بدون داشتن ویزا از طریق مرز شلمچه وارد محدوده منطقه آزاد اروند شد که این امر باعث اعتراض مردم آبادان و خرمشهر شده است.
این طرح هم زمان با برگزاری جشنواره های خرید در منطقه آزاد اروند به اجرا در آمده و مسافران زیادی به این مناطق سفر کرده اند اما حضور مردان عراقی در این منطقه باعث نارضایتی مسافران و مردم دو شهر خرمشهر و آبادان شده است.
مردان عراقی که اکثر آنها برای خوشگذرانی به منطقه آزاد اروند سفر کرده اند باعث مزاحمت برای زنان و دختران این مناطق شده است که این مزاحمت ها باعث درگیری بین مردان ایرانی و عراقی شده است.
مردان عراقی بیشتر به صورت مجردی و بدون خانواده وارد منطقه آزاد و اروند و هیچ یک از آنها برای خرید به پاساژها و مجتمع های تجاری وارد شهر نشده اند و زمانیکه سوار بر خودروی تاکسی ها می شوند به رانندگان پیشنهادهای شومی را ارائه می دهند تا آنها بتوانند رابطه شیطانی خود را با دختران و زنان این مناطق به اجرا برسانند که همین امر بارها باعث درگیری بین راننده ها و مسافران عراقی شده است.
یکی از رانندگان تاکسی به خبرنگار رکنا گفت: این مردان عراقی برای اغقال دختران و زنان به شهر می آیند و حاضرند برای رسیدن به خواسته های شومشان 10 هزار تا 20 هزار دلار هزینه کنند.
ابوحمید از مغازه داران بازار Store ته لنجیها نیز به رکنا گفت: عراقی ها هیچگونه خریدی در شهر انجام نمی دهند و تنها برای ایجاد مزاحمت و رابطه های سیاه پای در شهر گذاشته اند که همین موضوع چند بار باعث درگیری در بازار ته لنجیها شده است.
گفتنی است که مردان عراقی حتی وقتی زنان و دختران همراه همسر و خانواده هایشان هستند برای آنها ایجاد مزاحمت می کنند که چند شب قبل به خاطر این مزاحمت ها در یکی از قبرستان های منطقه آزاد اروند یک مرد عراقی از سوی افراد ناشناس هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شده است که احتمال می رود این افراد برای تنبیه و اعتراض به ورود مردان عراقی دست به این کار زده اند.


در همین راستان تاکسی داران و مغازه داران آبادانی در خصوص مخالفت خود با حضور مردان عراقی در منطقه آزاد اروند و ایجاد مزاحمت هایی که از سوی این مردان برای زنان و دختران صورت گرفته نامه ای به امام جمعه آبادان نوشتند و همگی زیر آن را امضا کرده اند .
آیت الله حاج علی ابراهیمی پور امام جمعه شهرستان آبادان در خصوص این اعتراضات و ورود مردان عراقی به شهر به رکنا گفت: در گزارش ها و مشاهداتی که در چند روز گذشته در جشنواره خرید اروند در دو شهر آّبادان به وقوع پیوسته جلسه های زیادی برگزار کرده ایم و در حال جمع آوری مستندات در این خصوص هستیم و به صورت جدی موضوع در حال پیگیری است.
تعطیلی یک هتل به دلیل مواردغیر اخلاقی عراقی ها در آبادان
پلیس اماکن آبادان اقدام به پلمپ یک هتل که مردان کثیف عراقی در آن موارد غیر اخلاقی داشتند را پلمپ کرد.
درپی ورود بی سابقه مردان عراقی به منطقه آزاد اروند و مشکلاتی که این افراد به ویژه درزمینه فساد اخلاقی به وجود آورده اند ماموران پلیس Police نظارت بر اماکن عمومی آبادان هتلی را که محل پاتوق موارد غیر اخلاقی مردان عراقی شده بود را پلمپ کردند.
پلیس آبادان با توجه به حضور مردان عراقی با زنان و دختران ایرانی در سفره خانه ها تاکید کرده اند که مانع حضور مردان عراقی همراه با زنان ایرانی در سفره خانه شوند و خدماتی به آنها ارائه نشود و در صورت چنین موارد با سفره خانه ها برخورد می شود. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از پرسه در کامپالا، پایتخت اوگاندا

دیگر خبرها

  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • پشت پرده تراز منفی تجارت ایران در ۱۴۰۲
  • وقتی ۱۵۰ سال قبل برداشتن حجاب اعدام داشت! / مجازات عجیب مردان چشم چران!
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • تصاویری از پرسه در کامپالا، پایتخت اوگاندا
  • تصاویر| پرسه در کامپالا
  • ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم
  • واکنش سازمان ملل به افزایش تجاوز نظامیان صهیونیست به زنان فلسطینی
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از افزایش تجاوز نظامیان صهیونیست به زنان فلسطینی
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از افزایش تجاوز نظامیان صهیونیست به زنان و دختران فلسطینی