Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@15:08:47 GMT

شیخ‌ویسی، کابوس همیشگی گل‌محمدی

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۵۷۸۲

شیخ‌ویسی، کابوس همیشگی گل‌محمدی

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز روز گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال خوزستان رفت و با وجود تساوی در 120 دقیقه، در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد تا دومین شکست فصل خود را در برابر آبی‌های اهوازی تجربه کند.

نقش اساسی در پیروزی و صعود استقلال اهواز در این بازی را بدون شک وحید شیخ‌ویسی، گلر استقلال خوزستان ایفا کرد که در طول بازی بارها با واکنش‌های به موقع خودش مانع مهاجمان حریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوج کار شیخ‌ویسی در بازی دیروز مربوط به پنالتی دقیقه 115 محمد ایران‌پوریان بود که توسط او مهار شد. ایران‌پوریان طبق آمار یکی از بهترین پنالتی‌زنان فوتبال ایران است و آمار خوبی از خودش در این زمینه دارد ولی مقابل شیخ ویسی مغلوب شد. اگر این پنالتی تبدیل به گل شده بود دیگر بعید بود استقلال خوزستان بتواند به بازی برگردد و به احتمال زیاد با توجه به خستگی بازیکنان و دقایق اندک باقی‌مانده تا پایان بازی باید با رقابت‌ها خداحافظی می‌کرد.

شیخ‌ویسی در ضربات پنالتی پایان بازی هم عملکرد خوبی داشت و مهار ضربه پنالتی محمدرضا مهدیزاده زمینه پیروزی تیمش را ایفا کرد تا شاگردان ویسی به جمع 4 تیم پایانی رقابت‌ها راه پیدا کنند.

گلر استقلال خوزستان در دیدار هفته نخست لیگ برتر مقابل تراکتورسازی هم عملکرد درخشانی داشت و موقعیت‌های زیادی از مهاجمان حریف گرفت تا در پیروزی تیمش نقش اساسی داشته باشد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد