Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزینه اشتراک این سرویس برای کاربران بر روی هر شماره تلفن ثابت محاسبه و با پرداخت هزینه اشتراک کاربر می تواند به مدت یک ماه و به مدت نامحدود از تمامی محتوای موجود در این سامانه بهره مند شود.

قدس آنلاین- به گزارش روابط عمومی موسسه هنر و ادبیات هلال، احادیث، احکام و استفتائات، مسئله روز، پیام محراب، مداحی، اشعار آیینی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. محتواهایی هستند که علاقه مندان به صورت دسته بندی شده در هر ساعتی از شبانه روز از طریق تلفن ثابت یا همراه خود می توانند با گرفتن سر شماره ۰۲۱۷۰۷۰۴۰۱۶ بشنوند.

هزینه اشتراک این سرویس برای کاربران بر روی هر شماره تلفن ثابت محاسبه و با پرداخت هزینه اشتراک کاربر می تواند به مدت یک ماه و به مدت نامحدود از تمامی محتوای موجود در این سامانه بهره مند شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست

غالب بانوان عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند و خود را متعهد می‌دانند عده اندکی هستند که رعایت نمی‌کنند که عده قابل توجهی از آنها با اندک تذکری رعایت می‌کنند باز در میان آنها انگشت شمار هستند که مقاومت می‌کنند در برابر قانون.

فراجا در چارچوب‌های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می‌دادند به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می‌کند فرق بگذارند اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

اجرای این طرح جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

لایحه عفاف و حجاب هنوز به تصویب نهایی و ابلاغ نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • تلفن ثابت سازمانی
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید