Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک گفت: انتخابات هئیت رئیسه هیات مذهبی شهرستان سیریک با شرکت اکثریت اعضا در محل سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد و آقای عباس شرفی بعنوان اولین رئیس هئیت مذهبی شهرستان انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ،حجت الاسلام و المسلمین علی جعفری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک گفت: در این جلسه بعد از برگزاری آئین انتخابات هئیت رئیسه آقای عباس شرفی بعنوان رئیس ،علی فولادی نائب رئیس و محمد قورچی به دبیر و منشی برای مدت 4 سال انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مهمترین وظایف  شورای هئیت مذهبی را موافقت و صدور پروانه فعالیت جهت هیئات مذهبی با همکاری سازمان تبلیغات و  لغو مجوز فعالیت،نظارت بر فعالیت کلیه هیئات مذهبی در سطح شهرستان،تشکیل جلسات ماهانه جهت برنامه ریزی مناسبت های فرهنگی و مذهبی سال و برگزاری مراسمات مختلف مذهبی درسطح شهر و شهرستان به کمک هیئات مذهبی برشمرد.

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: برگزاری جلسات قبل از مناسبات های ویژه مانند ماه محرم ، ماه رمضان ،ایام فاطمیه ،تاسوعا ... ، ابلاغ مصوبات شورا به دیگر هیئات که لازم الاجرا است،تجلیل از کلیه هیئات مذهبی فعال واهدا لوح تقدیر ،تجلیل از پیرغلامان اهل بیت(ع) مداحان و ذاکران، شرکت در جلسات استانی و کشوری ،همکاری و هماهنگی با دیگرنهادها و ادارات فرهنگی شهرستان در برپایی  برنامه های مذهبی، فرهنگی وحضور در مراسماتی که از طرف حسینیه ها و دیگر هیئات برگزار می شود را بخشی دیگری از وظایف هئیت مذهبی دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با تعامل و همفکری و هم افزایی اعضای شورای هئیت مذهبی شهرستان اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و مذهبی در سطح کمی و کیفی بیشتر از گذشته  روند رو به رشد داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری اضافه کرد: شورای هئیت مذهبی انشا الله در حل و رفع مشکلات و ساماندهی فعالیت ها و برنامه های هئیت ها ، تشکل ها بعنوان بازو و یاور فرهنگی و مذهبی هئیت های مذهبی شهرستان مساعدت و همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/ق

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

آفتاب‌‌نیوز :

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره را  اینجا بخوانید .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • هیئت های مذهبی نیروهای مسلح استان اردبیل تحقق "وعده صادق" را گرامی داشتند
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان