Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@16:24:57 GMT

پیش بینی نتیجه ال کلاسیکو توسط کاسیاس

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۸۶۲۹

پیش بینی نتیجه ال کلاسیکو توسط کاسیاس

در حساس ترین بازی هفته هفدهم رقابت های لالیگا رئال مادرید شنبه هفته آینده در سانتیاگو برنابئو از بارسلونا پذیرایی خواهد کرد.

ایکر کاسیاس سنگربان سابق رئال که بارها چنین دیداری را تجربه کرده است نتیجه آن را پیش بینی کرد.

او گفت: با توجه به اینکه بازی در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود پیش بینی می کنم که رئال با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم رئال برنده بازی می شود.

این دیدار در حالی برگزار می شود که بارسلونا با ۴۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد این درحالی است که رئال مادرید با یک بازی کمتر و ۳۱ امتیاز در رده چهارم جای دارد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون تاون/ زهرچشم سیتیزن‌ها از رئال + فیلم

منچسترسیتی بعد از یک تساوی‌ با ارزش مقابل ‏رئال در مادرید، در بازگشت به انگلیس امروز در خانه‌اش مقابل لوتون ‏ایستاد و موفق شد این تیم را ۵ بر یک از پیش رو بردارد.

 گل به خودی هاشیوکا و گل‌هایی از ماتئو کواچیچ، ارلینگ ‏هالند، جرمی دوکو و یوشکو گواردیول در مقابل تک‌گل راس بارکلی ‏سیتی را در این بازی پیروز کرد.

شاگردان گواردیولا با این برد در آستانه جدال برگشت با رئال مادرید، موقتا بالاتر از آرسنال و لیورپول به صدر جدول لیگ جزیره رسیدند.

در سایر مسابقات، بازی برنلی برابر برایتون با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید، جدال تاتینگام فارست در مصاف با ولورهمپتون با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید و برنتفورد در شبی که سامان قدوس باز هم به میدان نرفت در برابر شفیلدیونایتد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • از تله بین لیگ قهرمانان و ال‌کلاسیکو گذشتیم!
  • 7 نبرد قهرمانی: رئال به هیولای ژاوی رسید
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • بارسلونا بُرد و امیدوار ماند
  • برد خفیف بارسلونا برای ادامه تعقیب رئال
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند
  • رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت
  • منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون تاون/ زهرچشم سیتیزن‌ها از رئال + فیلم