Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@08:32:13 GMT

تزيين کيک شب يلدا

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۸۹۰۳

تزيين کيک شب يلدا

خبرگزاري آريا -
يلدا يعني يادمان باشد که زندگي آنقدر کوتاه است که يک دقيقه بيشتر با هم بودن را
بايد جشن گرفت
يلدايتان مبارک.


تزيين کردن کيک


تزيين کيک شب يلدا به شکل هندوانه


کيک هاي شب يلدا


تزيين کيک شب يلدا


تزيين کردن کيک شب چله


تزيين کردن کيک شب يلدا به شکل انار


تزيين کيک شب يلدا به شکل هندوانه


تزيين کيک شب يلدا با انار


تزيين کيک شب يلدا
گردآوري : بخش اسرارخانه بيتوته
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار راکد تزیین ساختمان در آستانه شب عید/ نرخ رنگ‌آمیزی ساختمان چقدر است؟

رئیس اتحادیه تزیینات داخل ساختمان از رکود در بازار تزیینات ساختمان در آستانه شب عید خبر داد و گفت که در حال حاضر نرخ عرف رنگ پلاستیک متری ۷۰ هزار تومان و رنگ روغنی متری ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان است.

بهروز چوداری میلانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازار تزیینات ساختمان امسال بازار خوبی نبود، تصریح کرد: در سال‌های گذشته با مشکلاتی مثل کرونا و سایر مشکلات حاشیه‌ای مواجه بودیم. اما امسال هم که این مشکلات نبود، اصلا بازار شب عید شروع نشد.

وی افزود: مشاهدات میدانی از بازار نشان می‌دهد تقاضای تزیینات ساختمان در آستانه شب عید نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است. رکود بازار مسکن، کاهش فعالیت انبوه سازان و مشکلات معیشتی که باعث شده مردم هزینه اضافی برای رسیدگی به تزیینات ساختمان نداشته باشند، باعث افت تقاضا در این بازار شده است.

به گفته رئیس اتحادیه تزیینات داخل ساختمان در حال حاضر نرخ عرف رنگ پلاستیک متری ۷۰ هزار تومان، رنگ روغنی متری ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان، کاغذ دیواری معمولی به ازای هر رول ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان و برای کاغذهای وارداتی و پی وی سی ۲۶۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است. البته این حوزه نرخ مصوب ندارد و قیمت‌های یاد شده قیمت عرف بازار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازار راکد تزیین ساختمان در آستانه شب عید/ نرخ رنگ‌آمیزی ساختمان چقدر است؟