Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهاروند می گوید تک تک آرا مورد شمارش قرار گرفته است.

طرفداری- حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ می گوید عزیزی خادم و محمود اسلامیان هر دو با هم رفیق هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حیدر بهاروند پس از شرکت در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا آرای شمارش‌شده روی تخته نوشته نشد، گفت:

بله، طبق روال باید شمارش آرا تک به تک انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روال قانونی است، اما این مسئله تأثیری در رأی‌گیری نداشته است. آرا دست‌نخورده تحویل حراست شده است و قابل استناد هم هست. مشکلی پیش نیامده، اسلامی و عزیزی خادم هم در این فوتبال حضور دارند و هر دو دوست صمیمی یکدیگر هستند.

وی افزود:

خود عزیزی خادم هم موقع شمارش آرا حرفی نزد. بهاروند در مورد اینکه عزیزی خادم از اینکه تاج به قولش در گذشته عمل نکرده،‌ ناراحت است، عنوان کرد: هرچه بوده بین عزیزی خادم و تاج بوده است.

بهاروند در مورد حکم کمیته اخلاق در مورد محمدرضا کسرایی گفت:

حکم کسرایی صادر و اجرا شده است. بعد از اینکه رأی از طریق دبیرکل به ما ابلاغ شده، کسرایی نه در بازی‌های داخلی و نه در بازی‌های خارجی یک بازی هم ناظر نبوده است. او اکنون مسئولیت اجرایی ندارد، بلکه به عنوان کارمند بین‌الملل در محل کارش حضور دارد و در حکم کمیته اخلاق هم آمده که می‌تواند در محل کارش فعالیت کند.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه کمیته اخلاق اعلام کرده اگر این حکم اجرا نشود، با سازمان لیگ برخورد می‌کند،‌اظهار داشت:‌

اگر می‌تواند برخورد کند، اما بدانید کسی بالاتر از قانون نیست.

وی در مورد اینکه چرا مدیران دو باشگاه منحل‌شده میهن نجف‌آباد و دبیری تبریز در مجمع رأی داده‌اند، اضافه کرد:

من از این مسئله اطلاع ندارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله‌گردی محصول اجرا نشدن قانون مدیریت پسماند است

معاون وزیر دادگستری با اشاره به اینکه زباله‌گردی ناقض کرامت انسانی است، گفت: قانون مدیریت پسماند سال‌هاست عملیاتی نشده لذا تلاش داریم با استفاده از اهرم مدعی‌العموم، دستگاه‌های مسئول را به اجرای این قانون ملزم کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عسکر جلالیان؛ معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری زباله‌گردی را فارغ از اینکه توسط اتباع ایرانی یا غیرایرانی انجام شود، ناقض حقوق شهروندی و کرامت انسانی برشمرد.

وی زباله‌گردی را نقض صریح حق بر سلامت شهروندان دانست و افزود: وزارت دادگستری با توجه وظایف و مأموریت‌های ذاتی در حوزه حقوق بشر و حقوق شهروندی از سال 1402 به صورت جدی به موضوع زباله‌گردی ورود کرده تا راهکارها و مسیرهای مناسب برای اجرای قانون مدیریت پسماند را مشخص و ارائه کند.

جلالیان اضافه کرد: با توجه به اینکه قانون مدیریت پسماند سال‌هاست به طور جدی و کامل عملیاتی نشده، دستگاه‌ها و نهادهای متولی و ذیربط موضوع را مشخص کردیم و تلاش داریم با استفاده از اهرم مدعی‌العموم، دستگاه‌های مسئول را به اجرای این قانون ملزم کنیم.

پرونده زباله‌گردها در تهران بسته می‌شود

معاون وزیر دادگستری افزود: در این رابطه با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان متولی قانون مدیریت پسماند، فرماندهی فراجا به عنوان ضابط دستگاه قضایی، معاون دادستان کل کشور، دادستان تهران و معاون حقوق عامه دادستان تهران، شهردار تهران همچنین شهرداران مناطق 22 گانه تهران جلسات و نشست‌های تخصصی و متعددی انجام شد تا قانون مدیریت پسماند از طریقی که کمترین تبعات اجتماعی را به وجود آورد، اجرا کنیم.

جلالیان بر لزوم ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی بروز پدیده زباله‌گردی تاکید کرد و گفت: با پدیده مافیای زباله مواجه هستیم که برای دستیابی به سود بیشتر، افراد جویای کار و نیازمند یا اتباع غیرایرانی را از راه استثمار در زباله‌گردی به کار می‌گیرند. در این زمینه و با هدف کنترل و رصد موثر فعالیت‌ها، تعداد پیمانکاران شهرداری از 154 نفر به 14 نفر در مناطق 22 گانه تهران کاهش یافت و حدود وظایف و اختیارات هر پیمانکار به طور دقیق و شفاف تعیین و ابلاغ شده است.

معاون وزیر دادگستری، به راه‌اندازی سامانه نوماند شهرداری برای تفکیک زباله از مبدا توسط شهروندان اشاره کرد و گفت: یکی از کارکردهای این سامانه تحویل مستقیم پسماند قابل بازیافت به افراد مجاز و کوتاه شدن دست مافیا از چرخه جمع‌آوری، نگهداری و بازیافت زباله است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • زباله‌گردی محصول اجرا نشدن قانون مدیریت پسماند است