Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عکس يادگاري 3 مدافع ايراني حرم حضرت زينب(س) که در سوريه و در روز عاشوراي حسيني با چهره‌اي خضاب شده به گِل از خود برجاي گذاشته بودند، منتشر شد...
به گزارش جام نيوز، ستوان يکم پاسدار «قدير سرلک» از رزمندگان سپاه محمد رسول الله(ص) بود که براي دفاع از حرمين شريفين سوريه و صيانت از مردم مظلوم سوريه عازم اين کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي سرانجام در روز 13 آبان‌ماه در عملياتي واقع در منطقه "حلب" به مقام رفيع شهادت نايل آمد.
گفتني است که شهيد سرلک سال‌ها به عنوان فرمانده گردان امام حسين(ع) سپاه پاسداران ناحيه شهيد محلاتي مشغول خدمت بود.
همچنين «محمدحسين محمدخاني» از نخبگان يزدي و مسئول سابق بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد يزد بود که پس از نا آرامي‌هاي سوريه عازم اين کشور شد تا از هرگونه خطر احتمالي به سمت گنبد و بارگاه مبکوتي حرم حضرت زينب(س) و حضرت رقيه(س) جلوگيري کند.
وي که در مدت زمان حضور در سوريه به "حاج عمار" شهرت يافته بود؛ در شهر حلب به سيد و سالار شهيدان اقتدا کرد و پيکر مطهرش روز دوشنبه 18 آبان‌ماه در قطعه 53 گلزار شهداي تهران آرام گرفت.
«ميثم مدواري» نيز که همچون ساير مدافعان جان برکف اماکن مقدس شيعه راهي سرزمين شام شده بود، در جريان عملياتي به شهادت رسيد.
برخري منابع خبري از همزمان و هم‌مکان بودن شهادت ميثم مدواري با محمدحسين محمدخاني خبر داده بودند.
پيکر اين شهيد والا مقام نيز روز سه شنبه 19 آبان‌ماه در جوار مزار «مسعود مُدواري» برادر شهيدش، در قطعه 29 گلزار شهداي تهران به آغوش خاک سپرده شد.
تصوير زير، سلفي اين سه مدافع ايراني حرم در روز عاشوراي حسيني 1394 (1437) در سوريه است که محاسن و موهاي خود را به گِل خضاب کرده‌اند.

به ترتيب از جلو به عقب: شهيدان «قدير سرلک»، «محمدحسين محمدخاني» و «ميثم مدواري»
برنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!

به گزارش “ورزش سه”، نامش عرفان‌‌ است؛ هوادار وفادار شمس‌آذر که هر هفته برای حمایت از سبزپوشان و تماشای مسابقات این تیم به استادیوم می‌آید و البته با استقبال بازیکنان روبه‌رو می‌شود. خودش فوتبال بازی می‌کند و کاپیتان تیم سندروم دان قزوین است؛ هوادار پر و پا قرص شمس‌آذر که آرزوی بازی در این تیم را دارد اما اجباراً به گرفتن سلفی با بازیکنان بسنده می‌کند.

امشب هواداران شمس‌آذر به دلیل محرومیت انضباطی از حمایت تیم‌شان محروم بودند اما عرفان باز هم خودش را به استادیوم سردار آزادگان رساند و با استقبال این تیم، به‌عنوان مهمان ویژه نظاره‌گر پیروزی دراماتیک تیم محبوبش بود.

عرفان به رسم همیشه بعد از بازی با استقبال بازیکنان به رختکن وارد شد؛ امیرمحمد نسایی، شماره هفت خوش‌تکنیک شمس‌آذر از عرفان درخواست سلفی کرد و صادق آلبوصبیح، دیگر ستاره قزوینی‌ها هم برای گرفتن این سلفی کنار آن‌ها ایستاد. این عکس، نه به درخواست عرفان، بلکه با اشتیاق بازیکنان شمس‌آذر ثبت شده است. «عرفان را دوست داریم، وقتی او از ما تقاضای عکس ندارد، خودمان دوست داریم کنار او باشیم و با گرفتن عکس، شادی‌مان را با او تقسیم کنیم»

دیگر خبرها

  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • (ویدئو) سلفی و سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد