Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس پیش‌بیمارستانی همزمان با سراسر کشور، از اواخر آذر ماه شروع به کار کرده و تا روز 20 اسفند امسال به مدت سه ماه ادامه دارد.

دکتر حسین ریاحی، گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی این دانشگاه با ۲۰ پایگاه شامل ۷ پایگاه شهری و ۱۳ پایگاه جاده‌ای و یک دستگاه خودروی اتوبوس آمبولانس، ۲ اتاق فرمان، یک واحد فرماندهی عملیات و حدود ۱۲۰ نیروی انسانی فوریت‌های پزشکی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به صورت مستقیم در این طرح مشارکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی در این طرح، همزمان با ایام زمستان به صورت ویژه و 24 ساعته  برای ارائه خدمات به مصدومان و بیماران آماده باش هستند.

به گفته وی، هماهنگی‌های لازم با ۹ بیمارستان دولتی و خصوصی منطقه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان، برای پذیرش سریع بیماران و مصدومان در این طرح انجام شده است.

دکتر ریاحی، با اشاره به تجهیز آمبولانس‌ها و پایگاه‌های اورژانس 115 به امکانات زمستانی، گفت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا در صورت نیاز در مواقع برف و بوران، این پایگاه‌ها به عنوان مکانی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و مصدومان استفاده شود.

وی یادآور شد: در شرایط خاص، با توجه به فراخوان پلیس یا هماهنگی واحد فرماندهی عملیات فوریت‌های پزشکی (EOC)، استقرار واحد امدادی را در کنار جاده ها‌ خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح امداد زمستانی درکاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان