Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@22:29:20 GMT

مهلت ثبت سفارش واردات تخم‌مرغ تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۰۴۹۱

مهلت ثبت سفارش واردات تخم‌مرغ تمدید شد

اعضای هیات وزیران در جلسه چهارشنبه با اختصاص مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور جبران خسارت و رفع کمبود منابع آبی در منطقه شرق استان اصفهان و ساماندهی وضعیت قنوات و رودخانه زاینده رود موافقت کردند.

مهلت ثبت سفارش واردات تخم‌مرغ تمدید شد

هیات دولت در ادامه، با تمدید مهلت ثبت سفارش برای واردات تخم مرغ خوراکی با تعرفه ۵ درصد موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال بدهی تعدادی از سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی به حساب بدهی دولت

با تصویب هیات وزیران، بدهی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به بانک‌های ملی ایران، ملت، رفاه کارگران، سینا و تجارت و همچنین بدهی شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور به بانک رفاه کارگران بابت اصل و سود تسهیلات دریافتی، به بدهی دولت منتقل و سرمایه دولت در سازمان و شرکت مذکور معادل مبلغ بدهی انتقال یافته، افزایش یافت.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود

محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خراسان شمالی برگزار شد، از کارگران به عنوان سازندگان واقعی کشور به عنوان سازندگان واقعی کشور در عرصه تولید نام برد و گفت: پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو نیروهای متعهد و ماهر است.

وی در ادامه افزود: نیروهای خلاق و متخصص در جامعه کارگری خراسان شمالی کم نیست و جشنواره امتنان امسال نشان از سطح توانمندی‌های آنان است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه چرخه حرکت خراسان شمالی در صنعت پیشرو است، افزود: هدف‌گذاری استان تامین آب است که در ردیف بودجه مجلس قرار گرفته است لذا انتقال آب به داخل استان منجر به تحول و توسعه صنایع و کشاوزی می‌شود.

حسین‌نژاد به عملکرد مطلوب شرکت‌های دانش بنیان خراسان شمالی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ۲ هزار میلیارد تومان پروژه برای شرکت‌های دانش بنیان شهرستان گرمه تعریف شده است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۳ زنجیره ارزش، خاطر نشان کرد: زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های گوشت، فرش، گیاهان دارویی و فولاد و ...‌. است که برنامه توسعه و تکمیل آن‌ها تهیه شده است.

وی در ادامه گفت: این زنجیره‌های ارزش ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارند تا در ابعاد مختلف توسعه رخ دهد.

استاندار خراسان شمالی افزود: موضوع ناترازی بانک‌های استان، نسبت منابع به مصارف و نیاز به خط اعتباری ویژه هم در جلسه هیات دولت هفته آینده مطرح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فراهم کردن بستر صادراتی از ضروریات است، افزود: در حال حاضر با ۳۸ کشور صادرات داریم اما تعهد ارزی مهم‌ترین مشکل صادرکنندگان است که هفته آینده در جلسه هیات دولت نیز این موضوع را مطرح خواهم کرد.

استاندار خراسان شمالی در ارتباط با حوزه کارگران ساختمانی نیز گفت: مشکلات این حوزه باید پیگیری شود اما اگر بخواهم از محل اعتبارات تملک دارایی شهرداری‌ها اعتباری را تخصیص دهیم، اعتبار ایجاد جایگاه ویژه برای کارگران فصلی و ساختمانی را اختصاص خواهیم داد بنابراین این موضوع در تمام شهرستان‌ها دنبال شود.

کد خبر 6094599

دیگر خبرها

  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد