Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد محمدی فشارکی در رابطه با نظارت و بازرسی اصناف بر بازار شب یلدا اظهار کرد: در هفته منتهی به شب یلدا، عموماً تقاضا در برخی اقلام افزایش می‌یابد و در همین راستا، بازرسی اصناف برای امسال نیز برنامه نظارت بر بازار شب یلدا را با جدیت انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این طرح به منظور پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در سراسر استان و با حضور 245 بازرس صورت خواهد گرفت.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان همچنین تصریح کرد: طرح تشدید نظارت و کنترل بازار به طور خاص برای اقلام میوه، آجیل، شیرینی و محصولات مخصوص شب یلدا از 25 آذر تا اول دی ماه اجرایی خواهد شد و در این طرح قیمت‌های موجود در بازار در قیاس با قیمت‌های مصوب مورد نظارت قرار گرفته و با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.

محمدی  در مورد تخلف‌های رایج اصناف در مناسبت‌هایی نظیر یلدا تأکید کرد: گران‌فروشی و عدم درج برچسب قیمتی دو تخلف رایج در چنین مناسبت‌هایی است و بازرسان اصناف، با چنین تخلفاتی در کنار سایر تخلفات از جمله کم‌فروشی و عدم صدور فاکتور برخورد خواهند کرد.

وی متذکر شد: تیم‌های بازرسی به طور مستمر در حال گشت‌زنی محسوس و نامحسوس در سطح بازارها هستند و تلاش شده تا مراحل قانونی برای تشکیل پرونده متخلفان و تحویل آن‌ها به اداره تعزیرات حکومتی نیز تسهیل شود.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان در خاتمه یادآور شد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلفی می‌توانند موضوع را به سرعت از طریق تلفن‌های 32352012 و 13 به دایره رسیدگی شکایات و گزارش‌های مردمی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • ۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان