Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه سازمان‌ها باید توجه داشته باشند که هر کاری در این کشور باید استاندارد باشد. باید همه مشاغل، همه کارها، از کارهای جزیی تا کارهای کلی، استاندارد شود.

ایران آنلاین /: برای تحقق حقوق شهروندی در این وزارتخانه، شورای عالی برای موضوع حقوق مصرف کنندگان تشکیل شده است تا از این طریق حقوق آنان بهتر استیفا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تارنمای وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمد شریعتمداری» افزود: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز در دولت فعالیت دارد که یکی از مهمترین وظایف آن، استانداردسازی فعالیت ها به عنوان یکی از مهمترین حقوق مصرف کنندگان است.

شریعتمداری ادامه داد: شورای عالی استاندارد در این زمینه حقوق مصرف کنندگان را تعیین می کند. «آن دسته از کالاها و خدماتی که استاندارد اجباری دارند مورد کنترل دولت است و بقیه کالاها نیز از طریق صاحبان تولیدکننده می توانند آرم استاندارد دریافت کنند؛ البته آرم استاندارد به کالاهایی تعلق می گیرد که شورای استاندارد اجباری بودن آن را تایید کرده است».
وی ادامه داد: ابلاغیه عام و خاصی در زمینه حقوق شهروندی به همه بخش ها ارسال شده است تا با مشارکت دستگاه های اجرایی، برای تحقق آن تلاش کنند.
شریعتمداری گفت: با اجرای این منشور تسهیل امور، ایجاد فرصت های برابر، اشتغالزایی در بخش صنعتی، دسترسی آزاد به اطلاعات، شفاف سازی فعالیت های اجرایی وزارتخانه، حذف مقررات دست و پا گیر، ایجاد شرایط مطلوب تر برای کسب مجوزهای لازم از بخش های گوناگون صنعتی، اصلاح فضای کسب و کار و کاهش میزان مجوزهای صادر شده صورت می گیرد که البته گزارش مشروع همه اینها در حوزه های مختلف رسیده است.
به گزارش ایرنا، شفاف سازی و اطلاع رسانی یکی از بندهای منشور حقوق شهروندی است که رییس جمهوری آذرماه 1395 از آن رونمایی کرد.
«حسن روحانی» سه شنبه این هفته در نخستین اجلاس ملی گزارش پیشرفت ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی، اعلام کرد: همه سازمان‌ها باید توجه داشته باشند که هر کاری در این کشور باید استاندارد باشد. باید همه مشاغل، همه کارها، از کارهای جزیی تا کارهای کلی، استاندارد شود. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در جلسه امروز شورای شهر تهران، گزارش اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در ماه رمضان و نوروز امسال بررسی شد.  یک فوریت طرح الزام شهرداری به تشکیل شورای راهبردی سلامت نیز در جلسه امروز شورای شهر تصویب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان