Web Analytics Made Easy - Statcounter

ال نینو می‌گوید باید به کریستیانو به خاطر همه چیزهایی که به دست آورده، احترام گذاشت. 

طرفداری - فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید می‌گوید با تمام احترام به کریستیانو رونالدو، از نظر او لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست.

مسی و رونالدو. دو نامی که فوتبال دنیا را در یک دهه اخیر به سلطه خود در آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاتر از توپ طلا در فوتبال جایزه‌ای نیست و این دو هر کدام پنج بار آن را به خانه برده‌اند. کاری که از عهده هیچ بازیکن دیگری در تاریخ فوتبال برنیامده است. نظرات پیرامون این که واقعا کدامیک بهتر است، متفاوت است اما مصاحبه اخیر کریستیانو رونالدو که خودش را بهترین بازیکن تاریخ خواند، با جنجال‌ها و واکنش‌های فراوانی همراه شد.

به گزارش mundodeportivo، فرناندو تورس در مقایسه این دو ابرستاره می‌گوید:

آنها بازیکنان بسیار متفاوتی هستند. شخصا بازیکنی شبیه به مسی ندیده و نخواهم دید. او بر همه زمینه‌ها تلسط دارد اما فقط این نیست. مسی در 90 درصد از آنها بهترین است! اما نمی‌توان انکار کرد که کار کریستیانو هم شگفت انگیز است. ما باید به کاری که او در عصر مسی انجام داده و می‌دهد، احترام گذاشته و تحسینش کنیم. بدون او، مسی دو برابر این - توپ طلا - داشت و این تحسین برانگیز است که بازیکنی توانسته چند جایزه را از مسی برباید. باید به کریستیانو و شایستگی‌های احترام گذاشت. برای من مسی بهترین است. بازیکنی شبیه او ندیده‌ام.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود