Web Analytics Made Easy - Statcounter

استعدادهای فرانسوی همچنان زیر ذره بین بارسلونا. 

طرفداری - بارسلونا همچنان نبیل فکیر و هوسم ایار، دو بازیکن تکنیکی و مستعد المپیک لیون را زیر نظر دارد.

به گزارش mundodeportivo، هر فصل، نام‌های زیادی از سوی استعدادیابان باشگاه به مدیریت پیشنهاد می‌شود تا وارد لیست شوند. چنانچه گزارش‌ها درباره بازیکن یا بازیکنانی، همواره مثبت باشد، رابرت فرناندز و کادرش، نام او را در لیست بازیکنانی که باید از نزدیک شاهد کیفیتشان باشند، وارد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیل فکیر و هوسم ایار از این دست بازیکنان هستند. دو بازیکن تکنیکی و آینده دار که در فصل جاری لوشامپیونه در ترکیب لیون، چشم‌ها را به خود خیره کرده‌اند.

پیشتر از علاقه بارسا به این دو بازیکن اخباری منتشر شد و حالا خبر رسیده بویان کرکیچ، استعدادیاب بارسا هم اکنون در فرانسه است و قرار است بازی امشب لیون در خانه تولوز را از نزدیک تماشا کند. البته تولوز تایید کرده که نماینده‌ای از آرسنال نیز در ورزشگاه حضور خواهد داشت و این نشان می‌دهد توپچی‌ها نیز استعدادهای فرانسوی را زیر نظر دارند. 

گفتنی است ایار، هافبکی 19 ساله، تکنیکی، بازیساز، خلاق و آینده‌دار است که دو سالی می‌شود زیر ذره بین استعدادیابان بارسا قرار دارد. از سوی دیگر، نبیل فکیر که فصلی فوق العاده را پشت سر می‌گذارد، وینگری تکنیکی و ملی‌پوش است که به خوبی توانسته از مصدومیت شدیدی که فصل گذشته داشت، ریکاوری کند. هر دو بازیکن کاملا مورد توجه بارسا قرار دارند و بعید نیست با توجه به علاقه آبی اناری‌ها به بازیکنان فرانسوی، شاهد انتقال این بازیکنان به نیوکمپ باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ فوتبال این کشور در زمین گرانادا روبه‌روی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کند.

کسب سه امتیاز این بازی باعث شد که آنها با ۷۶ امتیاز از ۲۶ بازی همچنان در صدر جدول بمانند و اختلاف امتیازشان با رئال مادرید که نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها بود به ۱۵ امتیاز برسد و به این ترتیب در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این پنجمین فصل متوالی است که تیم زنان بارسلونا موفق می‌شود در رقابت‌های داخلی اسپانیا به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند و تعداد قهرمانی‌هایش را به عدد ۹ برساند. اتلتیک با پنج، لوانته با چهار و اتلتیکو مادرید هم با چهار قهرمانی پس از آنها قرار دارند.

این تیم حالا آماده است تا در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا روبه‌روی لیون به میدان برود و انتظار می‌رود که بتواند این جام ارزشمند را هم بار دیگر از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد