Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@13:46:31 GMT

انتقاد ظریف از تهدید کشورهای مستقل توسط ترامپ

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۲۰۸۱

انتقاد ظریف از تهدید کشورهای مستقل توسط ترامپ

 

محمد جواد ظریف، شامگاه چهارشنبه در توییتی نوشت: نسخه آمریکایی دمکراسی در این شعار خلاصه می‌شود که یا با ما هستید و یا علیه ما.

به گزارش عصرایران، وزیر امور خارجه کشورمان در مطلبی در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به تهدید کشورهای مستقل و حامی مردم فلسطین از سوی دولت آمریکا نوشت: رژیم ترامپ نفرتش را از دمکراسی با تهدید علیه کشورهایی که در سازمان ملل متحد در برابر قلدری‌هایش مقاومت می‌کنند، نشان می‌دهد و همزمان با دیکتاتوری خواندن ایران بدون هر منطقی به ایران توهین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه آمریکایی دمکراسی در این شعار خلاصه می‌شود که یا با ما هستید و یا علیه ما.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید ویسی علیه سازمان لیگ: تا فیفا و CAS می‌روم

ویسی در برنامه زنده تلویزیونی گفت: به خدا قسم تا FIFA یا CAS برای این موضوع جریمه می‌روم چون هیچی نیست. من اگر بدترین کار دنیا که کشتن یک انسان است را انجام بدهم، باید ۸۰۰ میلیون جریمه پرداخت کنم، چرا برای دو کلام حرف باید ۲ میلیارد تومان جریمه شوم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در رابطه با جریمه ۲ میلیاردی توسط سازمان لیگ، اظهار داشت: انقدر فشار بازی‌های لیگ بالا است که من اصلا متوجه نشده بودم که همچین جریمه سنگینی آن هم از طرف سازمان لیگ شده‌ام، مگر سازمان لیگ مرجع قانونی است که حکم صادر می‌کند؟ من فکر می‌کردم که این حکم از طرف کمیته انضباطی بوده که از همین‌جا از رییس کمیته انضباطی معذرت خواهی می‌کنم.

وی افزود: من بعد از مصاحبه در تمامی کتاب‌های ترجمه فارسی نگاه کردم که متوجه شوم معنی کلمه رصد چه چیزی می‌شود؟ متوجه شدم که معنی پاییدن می‌دهد. به پایید این موضوع را ۲ میلیارد تومان جریمه دارد؟

ویسی در رابطه با اینکه آیا او به جایی دعوت شده است یا خیر؟ گفت: بله من فردا باید به تهران سفر کنم. اگر یک شخصی متهم به قتل شود، اول باید به دادگاه برود، بعد دیوان عالی کشور و در نهایت برای او حکم صادر می‌کنند! من هنوز به کمیته انضباطی نرفتم، هنوز از من چیزی نخواستند. من اگر بدترین کار دنیا که کشتن یک انسان است را انجام بدهم، باید ۸۰۰ میلیون جریمه پرداخت کنم، چرا برای دو کلام حرف باید ۲ میلیارد تومان جریمه شوم؟

وی در رابطه با اینکه گفته شده اگر این جریمه را تسویه نکند نمی‌تواند بر روی نیمکت فولاد خوزستان حضور داشته باشد گفت: به خدا قسم تا FIFA یا CAS برای این موضوع می‌روم چون هیچی نیست. کل قرارداد من با فولاد یک و نیم میلیارد تومان است و الان باید پانصد میلیون هم روی آن بگذارم و جریمه پرداخت کنم. اگر فولاد در لیگ بماند با پاداش دریافتی من ۵ میلیارد تومان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تهدید ویسی علیه سازمان لیگ: تا فیفا و CAS می‌روم
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است