Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان گراناتا در روز تولدش، با فتح پایتخت ایتالیا، بهترین هدیه اش را دریافت کرد.

طرفداری- تورینو دست به کار بزرگی زد و با حذف رم به مرحله بعدی رقابت های کوپا ایتالیا رسید تا احتمالا در مقابل یوونتوس، دربی دلا موله را انجام دهد. آندره آ بلوتی در روز تولد خود به این پیروزی مهم رسید و از این بابت، خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از کسب پیروزی 2-1 مقابل رم، بلوتی در مصاحبه ای با رای اسپورت، گفت:

بازی فوق العاده ای بود؛ به مرحله بعدی رسیدیم و حالا باید منتظر رقیبمان باشیم. مطمئنا دیدار با یوونتوس، شگفت انگیز خواهد بود اما فعلا می خواهیم از این پیروزی مهم لذت ببریم.

عملکرد وانیا میلینکوویچ ساویچ [برادر کوچکتر سرگی میلینکوویچ ساویچ]؟ او فقط 20 سال دارد؛ از فیزیک مناسبی بهره می برد [202 سانتی متر]؛ در آینده از او بیشتر می شنوید.

وضعیت آمادگی من؟ متاسفانه مصدومیت بدی داشتم که مرا از فرم ایده آل دور کرد. حالا باید مداوم بازی کنم و در حال رسیدن به سطح آمادگی مورد نظرم هستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی معوقه از رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم هم امروز مقابل سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد که طلایی پوشان با نتیجه یک بر صفر برنده آن شدند.

با برگزاری این دیدار معوقه حالا تعداد بازی‌های هر 16 تیم حاضر در مسابقات به 23 مسابقه رسیده و همه تیم‌ها در این تعداد بازی شرایط یکسانی دارند.

با یکسان سازی شرایط تیم‌ها از نظر تعداد بازی و اتمام بازی‌های معوقه، حالا رقابت در لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد. تیم‌های لیگ برتری حالا هرکدام 7 بازی در مسابقات دارند که در این بازی‌ها برای ارتقای جایگاه خود تمام تلاش شان را به کار خواهند کرد.

بی‌شک رقابت‌های لیگ برتر از این پس می‌تواند جذاب‌تر از قبل دنبال شود؛ رقابت در بالا و پایین جدول برای قهرمانی و بقا و حتی جنگ تیم‌های میانه جدولی برای کسب رتبه‌ای بهتر در پایان فصل می‌تواند مسابقات زیبایی را پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال در ایران قرار بدهد.

دیگر خبرها

  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • خط و نشان یک نماینده برای اردن: با اسرائیل همراهی کردید، حتماً پشیمان خواهید شد /اسرائیل با دُم شیر بازی نکند
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • قهقهه تحلیلگر آمریکایی وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی را شنید!
  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی