Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، علی مرادی امشب در توضیح زلزله رخ داده در مرز استان‌های البرز و تهران اظهار کرد: زلزله‌ای با قدرت 5.2 ریشتر امشب مرز استان‌های البرز و تهران را لرزاند که مرکز این زلزله 30 کیلومتری ملارد و 7 کیلومتری مشکین شهر گزارش شده است. البته این بخشی از گزارش‌های اولیه بوده است.

وی تصریح کرد: به نظر انتهای گسل اشتهارد فعال شده است و هم میهنان در استان‌های البرز و غرب استان تهران باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز لرزه‌نگاری کشور درباره این که آیا احتمال پس‌لرزه‌ها زلزله وجود دارد یا خیر و این که چه توصیه‌‌هایی را گوشزد می‌کنید، گفت: ما 2 پس‌لرزه  را دریافت کردیم؛ با توجه به بزرگی آن زمین‌لرزه نمی‌توان گفت پیش‌لرزه بوده و یا این که زمین‌لرزه اصلی بوده است.

مرادی توضیح داد: منتظر روند پس‌لرزه‌ها هستیم اما با توجه به کمی تعداد پس‌لرزه‌ها هنوز نگرانی برای این که زمین‌لرزه بزرگتری رخ دهد وجود دارد. گفتنی است در حال حاضر ساکنان برخی از مناطق استان‌های تهران و البرز بعد از وقوع این زمین‌لرزه به خیابان‌ها آمدند و مسئولان ذیربط توصیه می‌کنند که مردم آرامش خود را حفظ کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته

به گزارش «تابناک»، مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

دیگر خبرها

  • زلزله ۵.۶ ریشتری در ترکیه / آنکارا هم لرزید
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در سبزوار
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در این شهر
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند
  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته