Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@00:38:11 GMT

اثرات مخرب رفاقت با نیمار برای امباپه!

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۲۲۱۶

این ستاره فرانسوی که در تابستان از موناکو راهی پاری سن ژرمن شده و لقب دومین بازیکن گرانقیمت همه ادوار را از آن خود کرد، برای اولین بار طرحی متفاوت را برای اصلاح موهای خود استفاده کرده است.

اما جالب اینجاست که کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار این عکس، تفاوت در مدل آرایش امباپه را به علت پیدا کردن رابطه صمیمی با نیمار دانسته و اذعان داشته اند که امباپه پیش از انتقال به پی اس جی آرایشی ساده را استفاده می کرده؛ اما حالا دوستی با نیمار باعث شده او نیز رنگی متفاوت را برای خود انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد قائمیان: تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به چالش‌های منفی سالمندی جمعیت در جامعه در گفتگو با ستاد خبری این رویداد ملی گفت: هر چند این امر نشان می‌دهد که سلامت عمومی جامعه بالا رفته، اما نباید تبعات منفی این سالمندی و فرسودگی جمعیت را نادیده بگیریم.

فرهاد قائمیان بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با ستاد خبری جایزه جوانی جمعیت درباره تهدیدات جمعیتی سال‌های آتی در ارتباط با پیری و میانسالی جمعیت گفت و عنوان کرد: هر چند سالمندان هم می‌توانند در توسعه کشور نقش داشته باشند، اما آن نقش خلاقانه و ایده پردازانه‌ای که جوانان می‌توانند در پیشرفت کشور داشته باشند را نخواهند داشت.

وی با اشاره به توجه به ساختار جمعیتی در نسل‌های آتی گفت: ما نیاز داریم که دولت به تسهیلات بیمه‌ای و اعتبار، مداخلات پزشکی و سلامتی جامعه نیز توجه ویژه داشته باشد تا نسل جوان به راحتی به فرزندآوری توجه کند و جزو برنامه‌های سال‌های ابتدایی تشکیل خانواده‌اش باشد.

وی با اشاره به نقش هنر در راستای تقویت روحیه جوانی جمعیت گفت: جوان امروز با دیدن فیلم و سریال و مستند‌های به دور از شعارزدگی در این راستا نگاهش مثبت می‌شود و نسبت به تهدیدات پیری جمعیت عمق پیدا می‌کند.

قائمیان با اشاره به زنگ خطر‌های جمعیتی در کشور گفت: قانون جوانی جمعیت می‌تواند کمک کننده به برون رفت از بحران سالمندی باشد، البته این اتفاق با موج رسانه‌ای و تبلیغات درون و برون مرزی نیز خیلی مرتبط است چرا که ما باید تبلیغات مناسب در این راستا داشته باشیم، مطالعات جمعیتی باید هدفمند و براساس شرایط برهه کنونی باشد باید بتوانیم شعار‌های مناسب دراین راستا تولید کنیم. وی در پایان با اشاره به تسهیلات حمایتی برای فرزندآوری گفت: جوانان ایران باید پشتوانه حمایتی هم برای ازدواج و فرزندآوری صحیح داشته باشند تا با برنامه ریزی قانون جوانی جمعیت به بار بنشیند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • فرهاد قائمیان: تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • 44 مهارت و دریبل تماشایی نیمار / فیلم
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است
  • این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد