Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:11:05 GMT

یورش سنگین داعش به جنوب «تل صفوک» دفع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۲۲۳۷

یورش سنگین داعش به جنوب «تل صفوک» دفع شد

منابع عراقی اعلام کردند: نیروهای حشد شعبی یورش سنگین تروریستهای تکفیری را در جنوب تل صفوک در مرزهای عراق و سوریه دفع کرده اند.

خبرگزاری مهر: منابع عراقی اعلام کردند: حشد شعبی، یورش سنگین تکفیری ها به جنوب تل صفوک در مرزهای عراق و سوریه را دفع کرده است.

به گزارش النشره، منابع عراقی اعلام کردند: نیروهای حشد شعبی یورش سنگین تروریستهای تکفیری را در جنوب تل صفوک در مرزهای عراق و سوریه دفع کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ در جریان دفع یورش داعشی ها، ۵ تکفیری به هلاکت رسیدند و ادوات آنها منهدم شد.

شایان ذکر است که «حمید العلوانی» رئیس شورای استانداری الأنبار قبلا اعلام کرد: مرزهای سوریه و عراق کاملا امن شده است. هماهنگی سطح بالایی میان دستگاه های امنیتی در مرزهای الأنبار در جریان است. پس از نابودی داعش، اکنون الأنبار از نعمت امنیت برخوردار است. ارتش عراق به طور کامل بر مرزهای مشترک با سوریه اشراف دارد.

گفتنی است، چندی پیش نیروهای حشد شعبی از آزادسازی کامل مرزهای سوریه و عراق خبر داده بودند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی