Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:53:38 GMT

واکنش کشاورزی که با وزیر جهاد کشاورزی صحبت کرد + صوت

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۲۴۶۰

واکنش کشاورزی که با وزیر جهاد کشاورزی صحبت کرد + صوت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع صحبت‌های کشاورزی که به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی درباره افت قیمت برنج گلایه کرده بود، پرداخته است.
گفتنی است؛ چندی پیش این کشاورز گیلانی در گفت و گویی حضوری، دلیل افت قیمت برنج را از وزیر کشاورزی سوال کرده بود، که با پاسخ حجتی مبنی بر خوردن سبوس مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

ماجرای سبوس خوردن کشاورز گیلانی + صوت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید توافقی برنج راه حلی مناسب برای ایجاد تعادل در بازار

قاسم پیشه ور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به آنکه کشاورزان با ارز آزاد تولید می کنند، لذا قابل مقایسه با محصول وارداتی نیست.

به گفته او، اگر برنج خارجی با ارز آزاد وارد شود، قیمت آن مشابه برنج پرمحصول داخلی است. از این رو دولت به جای حمایت از کشاورز خارجی باید تولیدکننده داخلی را حمایت کند تا با افزایش تولید و ایجاد رقابت بازار به تعادل برسد.

پیشه ور خرید توافقی برنج را راهکار دیگر ایجاد تعادل در بازار دانست و گفت: با خرید توافقی و پرداخت یارانه به تولیدکننده داخل به جای کشاورز خارجی، علاوه بر پایداری تولید و استمرار کشت، برنج با قیمت مناسب بدست مصرف کننده می رسد به طوریکه دهک های کم درآمد هم توان خرید برنج ایرانی را خواهند داشت.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی با بیان اینکه پتانسیل خودکفایی برنج در داخل وجود دارد، افزود: با توجه به آنکه کشاورزی بنگاه اقتصادی است، از این رو با اعمال حمایت از کشاورزان به سهولت امکان تامین ۱۰۰ درصد نیاز کشاورزان وجود دارد.

او گفت: برآوردها حاکی از آن است که امسال تولید برنج به بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • از ایلِجار چه می‌ دانید؟ یک همدلی برای نشاکاری
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟
  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است
  • واکنش کنعانی به صحبت های نخست وزیر انگلیس درباره عملیات وعده صادق
  • هشدار به وزیر جهاد کشاورزی درباره تخلف احتمالی در واردات ذرت
  • ۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند
  • هشدار جهاد کشاورزی: گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع + سند
  • قیمت جدید گوشت، مرغ، روغن و برنج اعلام شد/ جدول قیمت
  • وزیر خارجه اوکراین رسما بابت قیمت نفت از غرب اخاذی می‌کند
  • خرید توافقی برنج راه حلی مناسب برای ایجاد تعادل در بازار