Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در پی وقوع زلزله در البرز گفت: بلافاصله  همکاران نیروی انتظامی برای تامین امنیت در سطح معابر عمومی حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در پی زلزله امشب در استان البرز اظهار داشت: در پی وقوع زلزله امشب استان البرز بلافاصله  همکاران نیروی انتظامی برای تامین امنیت در سطح معابر عمومی حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان افزود: تمام نیروهای انتظامی در حال آماده باش کامل هستند و همکاران راهنمایی و رانندگی نیز در سطح معابر حضور دارند و ترافیک اولیه پیش آمده توسط نیروهای راهور در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: جاده چالوس و چهار نقطه استقرار نیروهای راهور حضور داشتند که تنها کیلومتر 16 جاده چالوس خسارات جزئی برای یک خودرو انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: جاده چالوس به دلیل شرایط خاصی که دارد و امکان ریزشی که وجود دارد محدودیتی در این جاده انجام نشده است و در اکثر محورها تراکم قابل ملاحظه‌ای وجود ندارد و وضعیت عادی است.

انتهای پیام/

R41451/P36447/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است

علی قاسمپور، عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که مدیریت شهری کرج در دوره ششم این است که مصوبه جذب نیرو به صورت گسترده نداشته و تنها مصوبه جذب نیروی راننده برای اتوبوس های جدید را داشته است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080136 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند