Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «دور، امـا نـزدیـک» با آثاری از 39 هنرمند، روز جمعه 1 دی1396 ساعت 16تا20 در نگارخانه لاله افتتاح می‌‏شود.

آثار این نمایشگاه به کوشش سعید دولتی گردآوری شده است و یکی از اهداف برگزاری آن توجه به خلاقیت های هنرمندان کمتر شناخته شده و غالبا جوانی است که در نقاط مختلف دور و نزدیک کشور بوده و به صورت مستمر فعالیت هنری داشته اند، اما به دلیل محدودیت های مختلف، فرصت کمتری برای معرفی آثار خود را در گالری های تهران داشته اند و شاید این نمایشگاه تاملی باشد بر فعالیت و تلاش های تجسمی آنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقاشانی از اقلیم ها و نقاط جغرافیایی مختلف کشور همچون: خراسان، سمنان، کهکلیویه، آذربایجان، مازندران،همدان، مرکزی، کردستان، کرمانشاه، تهران، البرز،اردبیل، قزوین و...

بی شک این زیست های متفاوت، به نقش و رنگ های متفاوت نیز منتهی شده که زیبایی و جذابیت این همنشینی را دوچندان می کند.

اسامی هنرمندان:

الهام گردون زاده، الهه حاجی خانی،پروانه بابایی، پریسا رحمانی، بوژان رحیمی، جهانبخش امیربیگی، خدیجه رجبی،خسرو انصاری ،حمیده سبحانی فرد، رضا رشیدپور، سحرناز کتانی، سحر طریقی، سحر موسوی، صحرا عابدینی، سعید اسکندری،سعید دولتی، سلمان بهرام نژاد، سوسن شریفی، سیامک شیری، شکوفه افراشته، شیما چیت سازیان، شیوا بابایی، صابر سلیمانی، صدیقه فتح ا.. زاده، عاطفه مهرورز، علی غیبی، گیلدا هاشم زاده، لیلا مهردادیان، مجتبی سیادتی، مریم سلمان، معصومه طریقی، مهدیه سعیدی، مهسا حبیبی، مینا رحیم بخش، نازک مریدپور، نسرین نجفی، نسیم ذوالفقار، نعیم شفیعی، هژار سعیدی.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود

سومین بخش از نمایشگاه گروهی تریلوژی رنگ، با عنوان «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» به کیوریتوری بصیر حسین‌بر در گالری گویه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، تریلوژی رنگ عنوان پروژه‌ای است که به پیچیدگی رنگ‌ها می‌پردازد و سه پالت رنگی آبی، قرمز و سفید را مورد بررسی قرار داده است. هر پالت رنگی نمایشگاهی گروهی با روایتی مستقل دارد و در تلاش است تا با استفاده از سه رنگ انتخابی و روایتی مرکزی، خوانشی امروزی از این رنگ‌ها ارائه کند.

نمایشگاه گروه نقاشی «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» به کیوریتوری بصیر حسین‌بر جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ در گالری گویه افتتاح خواهد شد. 

در «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» آثاری از بهداد نجفی اسدالهی، بهنام بخشی، فرناز فردوسیان، زهرا عزیزی، سپیده مرشدی، شیوا بیرانوند، عاطفه مهرورز، مینو کیانی، مرضیه جعفری، مهرنوش ساوری، فاطمه عباس زاده، حوریه هاشمی و زهره صولتی به نمایش گذاشته شده است.

برای بازدید از این نمایشگاه باید به گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شمارۀ سی‌ونه رفت.

این نمایشگاه روزانه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ برپاست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • نابودی بزرگترین دشت لاله‌های واژگون کشور، خیلی دور، خیلی نزدیک