Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:15:40 GMT

خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید در زنجان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۳۳۸۰

خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید در زنجان آغاز شد

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان از ذخیره‌سازی میوه شب عید خبر داد و گفت: میوه سیب به طور کامل خریداری شده و در حال خرید میوه پرتقال هستیم.

حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به انبار کردن میوه شب عید نوروز اشاره و اظهار داشت: اقدامات خرید میوه آغاز شده است و میوه سیب به طور کامل خریداری شده و در حال خرید میوه پرتقال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به خاطر محرمانه بودن نمی‌شود به وزن میوه‌ها اشاره کرد، تصریح کرد: سعی شده است به میزان سال گذشته میوه خریداری شود تا مردم استان در شب عید با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: هر ساله دولت با انبار کردن میوه شب عید و تنظیم بازار از گرانی میوه در این ایام جلوگیری می‌کند. 

وی به کشت پاییزه استان زنجان اشاره کرد و گفت: امسال حدود 320 هزار هکتار در زمین‌های کشاورزی استان زنجان کشت پاییزه انجام شد.

جعفری ابراز کرد: کشت پاییزه امسال استان زنجان همانند سال‌های گذشته برای محصولات مهمی همچون گندم، جو و کلزا انجام شد.

وی به میزان گندم برداشت شده در استان اشاره و خاطرنشان کرد: گندم امسال کشاورزان بیش از 195 هزار تن شده بود و توانستیم در دو مرحله پول کشاورزان را تسویه کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی به تولید 14 هزار تن کشمش در استان اشاره کرد و گفت: کشمش تولیدی استان عمدتا  از طریق صنایع فرآوری و تجار استان به مناطق مختلف کشور و حتی به کشورهای خارجی صادر شده است.

وی سطح کل محصولات زراعی استان زنجان در سال زراعی گذشته را حدود 445 هزار هکتار برشمرد و گفت: امسال میزان محصولات برداشت شده از این سطح در مجموع افزون بر یک میلیون و 900 هزار تن برآورد شده است.

جعفری به سهم اشتغال کشاورزی در استان اشاره کرد و افزود: سهم اشتغال کشاورزی در استان 33/6 درصد است.

انتهای پیام/

R41375/P36447/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری ۱۰۳ مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان