Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جلسه اضطراري مديريت بحران شهر تهران تشکيل شد و براي مديريت زلزله اخير تهران و البرز تمهيداتي انديشيده شد.
دکتر احمد صادقي، رييس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در پايان اين جلسه به خبرنگار ايسنا گفت:‌ دقايقي پس از زلزله تمامي دستگاه‌ها به حالت آماده باش درآمده و از نمايندگان آنها براي حضور درجلسه اضطراري دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به برگزاري جلسه در مدت زمان کوتاهي گفت: در اين جلسه دستگاه‌هاي مختلف گزارشي از وضع موجود، امکانات و تمهيدات سازمان خود ارائه کرده و در نهايت تصميمات لازم در اين زمينه اتخاذ شد.
صادقي با شاره به مصوبات اين جلسه افزود: با هماهنگي استانداري مقرر شد تمامي مدارس و دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها در روز پنجشنبه تعطيل شده و تنها دستگاه‌هاي خدماتي همچون اورژانس و آتشنشاني به فعاليت خود ادامه دهند.
وي با بيان اينکه بانک‌ها فردا نيز تعطيل خواهند بود گفت: توصيه ما به مردم اين است که اگر قصد استقرار در فضاي مسقف را دارند در نقاط امن و سازه‌هاي ايمن حضور داشته باشند.
صادقي با بيان اينکه تمامي دستگاه‌هاي خدماتي درآماده باش کامل هستند گفت:‌ حتي استان‌هاي معين نيز به آماده باش در آمده‌اند.
پاسخ به شايعه زلزله بزرگ‌تررييس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در پاسخ به سوال ايسنا درباره اينکه گفته مي‌شود زلزله بزرگ‌تري در ساعات آينده در تهران و البرز رخ مي‌دهد گفت: هيچکس نمي‌تواند زلزله را پيشبيني کند و نمي‌توان گفت آيا زلزله بزرگ‌تر رخ مي‌دهد يا خير اما ما آمادگي لازم را داريم و تمامي دستگاه در حالت آماده باش هستند و مردم نيز خونسردي خود را حفظ کرده و اخبار را از منابع رسمي و معتبر پيگيري کنند.
وي در پاسخ به سوالي ديگر در مورد جايگاه هاي سوخت گفتـ : تراکم در برخي از جايگاه‌هاي سوخت نامتعارف است و تمهيدات لازم در اين مورد پيشبيني شده و دستگاه‌هاي پشتيبان نيز فعال هستنند جاي نگراني وجود نداشته ومردم نيز در جايگاه‌ها تجمع نکند و در صورت نيزا باک وسيله نقليه خود را پر کنند.
صادقي در خصوص وضعيت انبارهاي امدادي اظهار کرد:‌ طبق گزارشاتي که به ما رسيده مشکلي از نظر داور و اقلام مورد نياز وجود ندارد و از اين بابت نگراني نداريم .
وي در خصوص وضعيت آب و اقلام مورد نياز نيز گفت: پيش‌بيني‌هاي مورد نياز انجام شده و اقلام مورد نياز نيز وجود دارد.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 

ایسنا/خراسان جنوبی معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته ۴۰۰ روستا درگیر سیل شدند و تمامی تیم‌های مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

محمودرضا تیمورپور، در گفت‌وگو با ایسنا گفت:در اثر بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در خراسان جنوبی درگیر سیل شدند.

وی بیان کرد: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل‌زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعا تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارات و گزارش‌ها اعزام می‌شوند.

تیمورپور گفت: با توجه به بارندگی‌های شب و روز گذشته بیشترین بارندگی در روستای بیشه خوسف به میزان ۶۰ میلی‌متر بوده است.

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: بارندگی‌های گزارش شده امروز مربوط به محورهای بیرجند_ خوسف، بیرجند_قاین، بیرجند_سربیشه و سربیشه_درح و در سایر نقاط به صورت نقطه‌ایی ممکن است بارندگی باشد.

وی بیان کرد: محورهای شهداد به نهبندان نیز به دلیل عدم ایمنی مسدود بوده و محورهای طبس به خرو، بیرجند به شوشود، دهک به مختاران و کلیه راه‌های فرعی بخش سرداران خوسف به سرچاه عماری به دلیل طغیان رودخانه مسدود است.

تیمورپور با اشاره به اینکه بیشترین خسارات مربوط به شهرستان خوسف و نهبندان است، یاداور شد: به برخی از راه‌ها و ابنیه‌های روستایی، آبنماها، بخش کشاورزی، قنوات، اراضی زمین‌های کشاورزی نیز خسارت وارد شده است.

معاون مدیریت  بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: عملیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده با همکاری همه گروه‌های آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین‌آلات سنگین کمک گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد
  • ادامه جستجوی مغروق نازلوچای با پهپاد
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته