Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سناتور آمریکایی تصویب لایحه مالیات‌ها را پیروزی میلیاردرهایی چون رییس جمهور این کشور دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ؛ برنی سندرز – سناتور برجسته آمریکایی – در واکنش به اعلام پیروزی دونالد ترامپ پس از تصویب قانون مالیات ها در مجلس نمایندگان آمریکا گفت: این یک پیروزی برای میلیاردرهایی مانند ترامپ و حامیان مالی ثروتمند ستاد انتخاباتی او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه این اتفاق در حقیقت فاجعه ای برای مردم آمریکا به شمار می آید.

وی ادامه داد: براساس گزارش مرکز سیاست مالیاتی در پایان ده سال آینده 80 درصد منافع حاصل از این اصلاح نظام مالیاتی به جیب تنها یک درصد از افراد میرود و 60 درصد منافع آن نصیب تنها یک دهم همان یک درصد خواهد شد.

سندرز کلیت این سیاست را بر اساس تئوری دانست که در آن بجای طبقه متوسط و کارگران، کاهش مالیاتی عظیمی نصیب شرکت های بزرگ و ثروتمند خواهد شد. وی افزود: مشکل این است که این تئوری به هیچ عنوان کارآمد نبوده ، نه در زمان ریگان ، نه در زمان جرج دبلیو بوش و اخیرا هم در ایالت کانزاس هم کارساز نبوده است.

وی ادامه داد: این لایحه در واقع نوعی بازپرداخت به حامیان مالی ستاد انتخاباتی است و من فکر می کنم که جمهوریخواهان از این کار خود به شدت پشیمان خواهند شد. ممکن است آنها امروز این پیروزی را جشن بگیرند اما من احساس می کنم در نوامبر سال آینده دیگر آنها این اتفاق را اینگونه جشن نخواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی

بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم‌، سهم مالیاتی شرکتهای دولتی نشان میدهد در بودجه 1403 بانک مرکزی 17 درصد از کل مالیات شرکتهای دولتی را پرداخت خواهد کرد.

شرکت ملی نفت 13 درصد و شرکت ملی گاز 4 درصد از درامدهای مالیاتی 1403 شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهند داد.

ایمیدرو نیز یکی از بزرگترین شرکتهای دولتی مالیات دهنده در سال 1403 است که 10 درصد از درامدهای مالیاتی دولت از محل مالیات شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • مردم در مقابل سرمایه گذاری در بخش تولید باید مطمئن باشند سود تضمینی دریافت می کنند
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس