Web Analytics Made Easy - Statcounter

آموزش دکوپاژ و فن و فنون مجری‌گری و هزار داستان دیگر در باره عادل فردوسی‌پور سر جای خود‌‌؛ هر دوست خوبی می‌تواند عادل را از ظن خود تحلیل کند و هزاران ایراد هم از او بگیرد اما یک مسئله مهم در مورد فردوسی‌پور وجود دارد‌‌؛

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آموزش دکوپاژ و فن و فنون مجری‌گری و هزار داستان دیگر در باره عادل فردوسی‌ پور سر جای خود‌‌؛ هر دوست خوبی می‌تواند عادل را از ظن خود تحلیل کند و هزاران ایراد هم از او بگیرد اما یک مسئله مهم در مورد فردوسی‌پور وجود دارد‌‌؛

*او از نظر سالم بودن و اداره بی‌حرف و حدیث برنامه ۹۰ فوق‌‌‌العاده کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۸ سال است که عادل فردوسی‌ پور در برنامه ۹۰ کار می‌کند اما هرگز او را در هیچ جا ندیده‌ایم. هرگز او را در دفتر مدیران ندیده‌ایم. او را در حد یک مشاور هم ندیده‌ایم. فردوسی‌پور را در خیلی جاها که دیگران هستند، رؤیت نکرده‌ایم.

این‌ها که سهل است‌‌؛ تمام مجریان برنامه‌های تلویزیونی را در مناسبت‌ها دیده‌ایم اما فردوسی‌پور را حتی در یک برنامه مناسبتی و سکه‌ای ندیده‌ایم.

از فردوسی‌پور می‌توانند ایراد بگیرند و او را نقد کنند. حتی مثل بعضی‌ها چگونگی دکوپاژ کردن را به او یاد بدهند. می‌توانند مثل آنهایی که به هر دلیلی زور تحکم دارند، به او بگویند به دوربین نگاه کند، هر کاری از این قبیل را می‌توانند انجام بدهند اما هرگز نمی‌توانند ادعا کنند در سلامت فردوسی‌پور تردید دارند.

باید جای فردوسی‌پور بود و ۱۸ سال در صدر یک برنامه تلویزیونی ایستاد و بعد به همه با خیال راحت گفت من عادل فردوسی‌ پور ، سالم و سلامت به راهم ادامه داده‌ام. این کار آسان نیست…

 

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است

مهدی اله‌پور گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.

وی بیان کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرایط "سالم" هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • آمریکا بعد از جنگ ویتنام چنین اعتراضانی ندیده است/ ادامه اعتراضات تا توقف کشتار در غزه
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی