Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوالالامپور- ایرنا- سفیر ایران در سنگاپور اعلام کرد: دولت سنگاپور برای توسعه همکاری به ویژه در زمینه های فناوری و ارتباطات الکترونیک با جمهوری اسلامی ابراز آمادگی کرد .

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، جواد انصاری در دیدار با دکتر یعقوب ابراهیم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سنگاپور (Ministry of Communication and Informatio )پیام کتبی و دعوتنامه محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان را به وی تسلیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، وزیر ارتباطات سنگاپور ضمن استقبال گرم از دعوت همتای ایرانی ، بر اشتیاق برای سفر به ایران و توسعه همکاری در عرصه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات و به ویژه در به روزآوری تجارت دیجیتال بین دو کشور تأکید کرد.
سفیر ایران در این دیدار با تمجید از پیشرفت های ارزنده و پیشگامی سنگاپور در فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان، همکاری های صورت گرفته بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان و برخی موسسه های سنگاپوری را یادآور شد.
وی افزود: زمینه های متنوّع همکاری در عرصه فناوری الکترونیک و ارتباطات مجازی و دیجیتال بین دو کشور وجود دارد و اشتیاق نسل جدید و مدیران کشورمان به تبدیل روشهای سنتی و فیزیکی مرسوم به رویکرد و متدهای نوین خدمات الکترونیک، به ویژه در خدمات عمومی، بانکی، انتقال و تبادل اطلاعات ، تجارت، آموزش و حمل و نقل و.. را خاطرنشان ساخت.
انصاری اضافه کرد: امروز شاهد موفقیتهای جمهوری اسلامی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم . وی ضرورت توسعه همکاری های بین المللی را مورد تاکید قرارداد و خواستار تقویت همکاری ها در روابط دوجانبه شد.
به گفته وی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از برگزاری دوره های آموزشی و تبادل اطلاعات علمی و فنی با اعزام گروه از ایران و یا دعوت از کارشناسان سنگاپوری به تهران استقبال می کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سنگاپور نیز در این دیدار عظمت غیرقابل انکار و نقش ایران در فرهنگ و تاریخ جهان و مقاومت مردم کشورمان در برابر انواع فشارها و تحریمها را یادآور شد.
وی ضمن ابراز خوشحالی از سفر ادواری تجار و بازرگانان سنگاپوری به ایران ، بر آمادگی برای ارائه خدمات و تبادل تجربیات و شروع همکاری در زمینه تجارت الکترونیک در نخستین گام، تاکید کرد.
وزیر ارتباطات سنگاپور همکاری بین دو کشور را بدون مانع و محدودیت خاصی دانسته و بر حمایت از مشارکت موسسه ها و شرکتهای همکار با ایران در زمینه های الکترونیک تاکید کرد.
آساق**241**1599**انتشار:مریم شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب کردند، تشکر می‌کنم.

زارع پور در پایان گفت: این حرکت با فتوای محکم رهبر انقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد