Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@00:58:08 GMT

آئودي TT RS 2018؛ آينده را به چالش بکشيد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۴۳۸۷

آئودي TT RS 2018؛ آينده را به چالش بکشيد

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از محمد کاملان: طرفداران خودروي آئودي 2018 TT RS به خوبي مي‌دانند که مدل قبل اين خودرو نتوانسته بود آن‌گونه که بايدوشايد به عنوان يک خودروي اسپرت زيبا در ميان ساير رقبا سري بلند کند، اما آئودي با معرفي آئودي TT RS 2018 ثابت کرد که از اشتباهات مدل قبلي اين خودرو درس گرفته است و در آئودي TT RS 2018 با يک خودروي اسپرت طرف هستيم که ظاهري زيبا و پرابهت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرعت و وزن کمتر
مدل جديد آئودي TT RS 2018 تغييرات اساسي نسبت به مدل‌هاي قبلي خود دارد و يکي از اين تغييرات اصلي را مي‌توان استفاده از گيربکس اتوماتيک با 6 دنده و کلاچ دوگانه دانست، از اين طريق چيزي برابر با 40 اسب بخار نيروي بيشتري را در آئودي TT RS 2018 نسبت به مدل‌هاي قبلي اين خودرو شاهد هستيم. از طرف ديگر آئودي TT RS 2018 رژيم گرفته و چيزي حدود 20 کيلوگرم وزن کم کرده است، کم شدن وزن اين خودرو به لطف استفاده از آلومينيوم در قسمت‌هاي داخلي خودرو صورت گرفته است.
وزن‌کمتر، قدرت بيشتر و گيربکس اتوماتيک باعث شده است تا آئودي TT RS 2018 نسبت به مدل‌هاي قبلي خود چالاکي بيشتري داشته باشد. اين خودرو در عرض تنها 4.0 ثانيه به سرعتي معادل 96 کيلومتر در ثانيه دست پيدا مي‌کند.

اين خودروي چالاک آئودي به لحاظ سرعت حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد و در مدت 8.6 ثانيه به سرعت 160 کيلومتر دست پيدا مي‌کند. چنين سرعت بالايي باعث شده است تا آئودي TT TS 2018 به لحاظ چالاکي در رده خودروهاي سريع‌ دنيا مانند پورشه 718 کيمن اس يا شورولت کوروت گرند اسپورت قرار بگيرد.
عبور از پيچ‌ها و مسيرهاي مارپيچ
انصافاً بايد گفت سري خودروهاي TT آئودي کنترل خوبي در پيچ‌ها دارند، آئودي TT RS 2018 نيز بدون اينکه خم به ابرو بياورد مسير‌هاي مارپيچ را يکي از پس از ديگري به راحتي پشت‌سر مي‌گذارد. اين امر باعث مي‌شود حتي رانندگاني که رانندگيشان خيلي هم خوب نيست با اعتماد به‌نفس کامل در جاده‌هاي پرپيچ‌و‌خم تردد کنند. با انداختن دو جفت لاستيک مخصوص زمستان به راحتي مي‌توانيد روي راندن و ثبات اين خودرو در برف و بوران حساب باز کنيد.

انصافاً به اين نکته هم بايد اعتراف کرد علي‌رغم اينکه ترمزهاي حرفه‌اي در آئودي TT RS 2018، تعبيه شده‌اند اما اين ترمزها چنگي به دل نمي‌زنند و حدود نيم متر مسافت طي مي‌شود تا اين خودرو با سرعت 112 کيلومتر در ساعت متوقف شود. انتظار داشتيم اين ميزان حداقل 40 سانتي‌متر باشد. البته خيلي هم نمي‌توان اين مشکل را بر گردن ترمزهاي اين خودرو انداخت و تعادل نامناسب وزن جلو و عقب خودرو و لاستيک‌هاي آئودي TT RS 2018 نيز در عمل‌کرد ترمز خودرو مؤثر هستند.

طراحي ساده و زيبا
قيمت پايه آئودي TT RS 2018 از 65،857 دلار شروع مي‌شود و انصافاً بايد اعتراف کرد اين خودرو ثبات رانندگي که کوروت گرند اسپورت دارد را در اختيار راننده قرار نمي‌دهد، به لحاظ هندلينگ نيز نمي‌توان آئودي TT RS 2018 را با خودروي باکلاسي مانند پورشه کيمن اس مقايسه کنيم. اما آئودي توانسته است اين نقص‌ها را با طراحي زيبا و ساده جبران کند. آئودي TT RS 2018 طراحي بيروني بسيار زيبا و دلپسندي دارد اما به شما قول مي‌دهيم طراحي داخل اين خودرو بيشتر نظر شما را به خود جلب مي‌کند.

آئودي در طراحي داخل اين خودروي جديد خود خلاقيت به خرج داده است و سيستم هوشمند اينفوتيمنت (infotainment) را که اين روزها در قسمت وسط داشبورد بيشتر خودروهاي تراز اول شاهد هستيم حذف کرده است و در عوض امکانات مسيريابي و تنظيمات مربوط به پخش خودرو را در يک قسمت 12.3 اينچي ديجيتال تعبيه کرده است.

تنظيمات مربوط به گرم و سرد نگه‌ داشتن خودرو نيز در کنار دريچه‌هاي ورود هوا تعبيه شده است. اين موارد باعث شده است تا قسمت وسط داشبورد آئودي TT RS 2018 ساده و زيبا در نظر جلوه کند. در مجموع مي‌توان گفت آئودي TT RS 2018 به لطف موتوري قدرتمند و طراحي زيبا و شايسته توانسته است براي خود در کلاس خودروهاي اسپرت 2018 جايگاه مطلوبي پيدا کند.

در پايان پيشنهاد مي‌کنيم اگر شما هم از طرفداران خودروهاي آئودي هستيد و اين خودروي اسپرت جذاب نظر شما را هم جلب کرده است، نظرات خود را در خصوص آئودي TT RS 2018 در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟

متقاضیان خودروی رانا پلاس طرح مادران در سال ۱۴۰۱ اقدام به ثبت نام کرده اند، اما با وجود گذشت بیش از یکسال به گفته آنها هنوز این خودرو تحویل داده نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، سال ۱۴۰۱ خودروی رانا پلاس در طرح مادران ثبت نام کردیم الان سال ۱۴۰۳ هم آمد، اما خبری از تحویل این خودرو‌ها نیست. از ما مجدد مابه التفاوت دریافت کردند و هر روز مسائل جدید به ما ارائه می‌دهند، اما همچنان در انتظار تحویل خودرو هستیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • یکی از چالش‌ها و مشکلات اصلی دیوارهای صوتی بزرگراه‌ها سرقت آنهاست
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟