Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۷۶۶ طرح اشتغال‌زایی برای مدد جویان استان سمنان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید جواد رضوی صبح امروز در آئین تحویل خودروهای نیسان در طرح اشتغال ویژه مددجویان استان سمنان اظهار داشت: طرح‌های مختلفی برای ایجاد اشتغال ویژه مددجویان استان سمنان برنامه‌ریزی‌شده است که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در برنامه‌های امسال بالغ‌بر 700 برنامه سهم کمیته امداد استان سمنان بود افزود: تاکنون 766 برنامه و بیش از سهمیه ابلاغی این نهاد در استان سمنان اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با تأکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده این تعداد به 1000 طرح اشتغال افزایش یابد اذعان کرد: در برنامه اعتبارات امسال بالغ‌بر 24 میلیارد تومان برای اشتغال از سوی دولت تصویب‌شده است.

وی با اشاره به برنامه و طرح‌های متعدد اشتغال‌زایی در استان تصریح کرد: مشاوره فرهنگ شغلی از برنامه‌های ویژه اشتغال است که در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرارگرفته است.

رضوی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک هزار و 930 مورد مشاوره شغلی از سوی این نهاد انجام‌گرفته است خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی ویژه دانش آموزان تحت پوشش از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در سمنان برگزار شد.

وی ابراز داشت: تاکنون بالغ‌بر 490 دانش‌آموز در این دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت کردند و توسعه و افزایش این تعداد در اولویت اول کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان یادآور شد: ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمد مددجویان و رسیدن به خودکفایی مهم‌ترین رسالت این نهاد است.

انتهای پیام/

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۴۶۸ مددجوی بهزیستی در آذربایجان‌غربی

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال از هزار و ۶۰۰ تعهد اشتغال ابلاغی، با صرف ۲۷۱ میلیارد تومان اعتبار، ۲ هزار و ۴۶۸ مورد شغل برای مددجویان استان ایجاد شد و در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.

وی با اشاره به تامین مسکن مددجویی هم افزود: پارسال با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان ساخت و تامین تعداد ۵۶۱ واحد مسکونی مددجویی انجام شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳۵ درصدی افزایش داشته است.

محمدپوری با بیان اینکه تعداد زنان سرپرست خانواده در استان ۹ هزار و ۲۲۸ نفر است، اضافه کرد: ۲ هزار و ۴۳۲ خانوار دارای فرزند دوقلو و بیشتر زیر حمایت بهزیستی استان قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: پارسال ۷۷۸ نفر از زنان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.

وی همچنین از تاسیس ۳ گروه همیار جدید در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار طی پارسال خبر داد و گفت: ۱۷ گروه همیار در استان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  • اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۴۶۸ مددجوی بهزیستی در آذربایجان‌غربی