Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه الغفور

انما یخشی الله من عباده العلما، (فاطر-آیه 28)

رحلت عالم ربانی، معلم اخلاق، عارف جلیل القدر و مجاهد عظیم الشان مرحوم حضرت آیه الله محی الدین حائری شیرازی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه و مردم شریف استان فارس و خانواده معزز و مکرم ایشان تسلیت عرض می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم حائری شیرازی متفکری ژرف اندیش و صاحب نظر بخصوص در علوم انسانی و تربیتی بودو در مقام عمل با مجاهدت، ایثار و ساده زیستی نمونه یک انسان متعالی، نیک اندیش، مبتکر و مفید برای جامعه انقلابی و اسلامی ایران در ابعاد گوناگون بود. عاش سعیداً و مات سعیداً.

بی شک فقدان چنین ستارگانی ضایعه ای جبران ناپذیر برای امت اسلامی است که امیدواریم شاگردان و دوستداران این عبد صالح بخصوص فضلاء و طلاب حوزه های علمیه راه این بزرگ را تداوم بخشند.

از خداوند متعال غفران و رحمت برای آن عالم وارسته و صبر و اجر برای همه بازماندگان بخصوص فرزندان ارجمندش و عزت و سرافرازی و عافیت برای ملت شریف ایران خواستاریم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.

پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:

سلام علیکم

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید