Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ معتقد است فاکتور شانس عامل اصلی پیروزی بریستول‌سیتی مقابل تیم تحت‌هدایت وی بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در پی شکست 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل بریستول‌سیتی دسته اولی در مرحله یک‌ چهارم‌ نهایی جام اتحادیه انگلیس و حذف تیمش از این رقابت‌ها گفت: به نظرم ما سزاوار شکست در این بازی نبودیم چون حریف‌مان خوش‌شانس بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بریستول هم زمانی به گل رسید که کسی انتظارش را نداشت. آنها زمانی گلزنی کردند که ما تیم برتر زمین بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول ما فاقد قدرت فیزیکی و روحی بودیم که آنها داشتند، اما در نیمه دوم موقعیت‌هایی خلق کردیم و همه انتظار گلزنی ما را داشتند. ما دو بار تیر دروازه بریستول را به لرزه در آوردیم و آماده رفتن به وقت‌های اضافه بازی بودیم، اما آنها درست در زمانی  (3+90) گلزنی کردند که ما فرصتی برای جبران و واکنش نشان دادن نداشتیم.

آقای خاص تصریح کرد: این شب بزرگی برای بریستول بود و همیشه گفته می‌شود که در تقابل با تیم‌های دسته پایین‌تری، حریف از انگیزه بالایی برای مصاف با تیم‌های دسته بالاتر برخوردارند و گاهی چنین اتفاقاتی می‌افتد. بریستول فوق‌العاده بازی کرد و طوری بازی کردند که انگار این بازی مرگ و زندگی است و شاید همین‌طور هم برای آنها بود. به نظرم بریستولی‌ها جنگیدند و خوش‌شانس هم بودند. به هر حال این شب قشنگی برای بریستول‌سیتی بود و به آنها تبریک می‌گویم.

مورینیو در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که در این دیدار بازی کردند، بازیکنانی بودند که بیشترشان در بازی با وست‌برومویچ مورد استفاده قرار نگرفته بودند و نمی‌توانم آنها را مورد سرزنش قرار دهم چون حرفه‌ای بودند.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

وی افزود: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف خود با استقلال را از بین ببریم، اما هنوز پنج بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم تا به آنچه حق‌مان است برسیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم
  • مارینوس اوزونیدیس: ۲ یا ۳ شانس خوب را از دست دادیم