Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپاهان به خبر اخراج حسام فتاحی آنالیزور تیم فوتبال این باشگاه از تمرین واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسام فتاحی که چندی پیش به عنوان  آنالیزرو به کادرفنی تیم فوتبال سپاهان اضافه شد، در جریان اردوی آماده‌سازی این تیم در جزیره کیش با انتشار متنی عجیب در اینستاگرام انتقادات تندی را در مورد مدیرعامل باشگاه سپاهان مطرح کرد که باعث بروز حاشیه در باشگاه اصفهانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عصر روز گذشته و همزمان با تمرین سپاهان، یکی از سایت‌های ورزشی مدعی شد کرانچار، فتاحی را از تمرین اخراج کرده است.
مرتضی رمضانی‌راد مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان امروز به این موضوع واکنش نشان داد که صحیت‌های وی را در ادامه به نقل از صدای سپاهان می‌خوانید:
«با توجه به خبر منتشره در مورد اخراج حسام فتاحی عزیز لازم است تا موارد زیر را به اطلاع هواداران برسانم:
موضوع اخراج وی توسط مدیرعامل باشگاه به هیچ وجه مطرح نبوده و محسن طاهری به ما اعلام کرد به خاطر مصاحبه اخیر و مطالب منتشره او در فضای مجازی، هیچ شکایتی از حسام ندارد.
کمیته انضباطی باشگاه در جلسه‌ای با حضور آقای فتاحی موضوع انتقادات و مصاحبه تند ایشان را بررسی و هنوز رایی صادر نکرده است.
زلاتکو کرانچار، حسام را اخراج نکرده و به دلیل مصاحبه‌های تند، وی را در اختیار باشگاه قرار داد تا رای کمیته انضباطی درباره وی صادر و تا اطلاع ثانوی در تمرینات حاضر نشود.
امیدواریم این موضوع در سایه آرامش و خویشتنداری به خوبی حل و فصل شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • تبعات یک خوشحالی؛ دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد