Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانلود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام آب‌رسانی سیار در «هفت پیران» با اجرای خط پدافندی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جهت رفع کمبود آب آشامیدنی روستای هفت پیران از توابع شهرستان اردل اجرای خط انتقال به طول ۳۳۰۰ متر از منابع دیگر در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش بی وقفه در کمترین زمان ممکن به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: لوله این خط انتقال از جنس پلی اتیلن با سایز ۹۰ میلی متر از مناطق صعب العبور و به موازات جاده ارتباطی و کوهستانی این روستا و روستای ده کهنه اجرا شد.

مدیر عامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال این خط انتقال آب شرب دو منظوره (آبرسانی و پدافندی) برای روستای هفت پیران اجرا شد.

کریمی یادآوری کرد: نیاز آبی این روستا حدود نیم لیتر در ثانیه است که از قنات آن روستا تأمین می‌شود و در فصول تابستان و پاییز که با کمبود آب مواجه می‌شدند آبرسانی سیار انجام می‌شد که با اجرای این خط انتقال آبرسانی سیار به این روستا حذف شد.

شهرام خسروی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اردل نیز در این خصوص گفت: نصب مخزن ذخیره آب جدید در این روستا نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد قابل ذکر است روستای هفت پیران از توابع بخش مرکزی شهرستان اردل بوده که ۳۲ خانوار و ۱۵۰ نفر جمعیت دارد و در ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

کد خبر 6056187

دیگر خبرها

  • اجرای نهضت آسفالت در بخش آبژدان اندیکا
  • اجرای طرح های آبرسانی در ۹۵ روستای مازندران
  • پروژه آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید
  • جان گرفتن رودخانه فصلی به لطف باران در روستای جوزاربکش + فیلم
  • اجرای ۱۹۰۰ هکتار سامانه نوین آبیاری در خراسان جنوبی
  • افزایش راندمان آبیاری در بخش کشاورزی با اجرای آبیاری کم فشار
  • اتمام آب‌رسانی سیار در «هفت پیران» با اجرای خط پدافندی
  • اتمام آبرسانی سیار در «هفت پیران» با اجرای خط پدافندی
  • آبیاری کم فشار، گامی به سوی افزایش راندمان بخش کشاورزی 
  • اجرای آبیاری کم فشار گامی بسوی افزایش راندمان آبیاری بخش کشاورزی