Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@20:54:40 GMT

تمام دفاتر پیشخوان به شبکه دولت متصل می شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۶۶۸۹

تمام دفاتر پیشخوان به شبکه دولت متصل می شوند

خبرگزاری شبستان: رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت با بیان اینکه طرح توسعه خدمات دولت در دستور کار قرار دارد، گفت: اجرای این طرح ابتدا در مراکز استان‌ ها و ادارات مرتبط و از ابتدای سال آینده در کل کشور اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، علی فلاح، رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت، شامگاه چهارشنبه (29 آذر) در جلسه شورای اداری خوزستان، در محل استانداری اظهار کرد: از سه سال قبل در تفاهم ‌نامه ‌ای که با نهاد ریاست جمهوری منعقد شد و در راستای فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر واگذاری امور مردم به مردم، مجموعه دفاتر پیشخوان دولت به عنوان یک مجموعه غیردولتی فعالیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در نهایت توانستیم حدود هفت هزار دفتر پیشخوان را در یک بستر امن به شبکه دولت متصل کنیم، افزود: در کمتر از سه ماه با عنایت ویژه مسئولان استان، امروز حدود 82 دفتر به صورت عملیاتی نسبت به ارسال نامه اقدام کردند.

 

فلاح با تاکید بر اینکه در دو ماه آینده این طرح را در سراسر کشور توسعه می‌ دهیم، خاطر نشان کرد: قرار است اجرای این طرح ابتدا در مراکز استان‌ ها و ادارات مرتبط اجرایی و بعد از آن تعاملات بین استانی از ابتدای سال آینده اجرا شود، براین اساس امیدواریم این طرح از ابتدای سال آینده در کل کشور اجرایی شود.

 

وی اجرای این طرح را نیازمند همدلی و هماهنگی مناسب دانست و اضافه کرد: با اجرای این طرح می‌توان از ظرفیت های مبتنی بر دانش فنی جوانان این مرز و بوم استفاده کرده و برای 400 میلیون جمعیت این حوزه توسعه بدهیم و سهم خود را از توسعه دانش فناورانه محقق کنیم.

 

همچنین در این جلسه جمال عالمی ‌نیسی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری خوزستان، اظهار کرد: امروز روز آغاز عملی طرح ارسال نامه‌ های اداری دستگاه ‌های اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان دولت است.

 

وی افزود: در جلسه شورای اداری گذشته اعلام شد که به تدریج دفتر پیشخوان به شبکه دولت وصل می ‌شوند و با تلاشی که در این مدت انجام شد، امروز با متصل شدن دفاتر پیشخوان به شبکه دولت، مردم به جای مراجعه به دستگاه‌ های اجرایی، برای صرفه ‌جویی در وقت و هزینه می ‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان، مکاتبات اداری را انجام دهند.

 

پایان پیام/472

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد