Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-23@16:51:50 GMT

قیمت هیوندای آزرا جدید در مناطق آزاد ایران +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۷۳۲۹

قیمت هیوندای آزرا جدید در مناطق آزاد ایران +تصاویر

هیوندای آزرا خودرویی است در کلاس بدنه خودروهای سدان متوسط که در کنار طراحی ظاهری زیبا، توانایی‌های دینامیکی بالا و کابین جادار که با توجه به قیمت مناسب در بازارها جهانی، نمونه ای ایده آل برای استفاده خانواده‌ها به شمار می آید. شرکت خودرو سازی کره ای هیوندای تا به حال ۶ نسل متفاوت از آن طراحی و به بازار عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو در بازارهای جهانی با نام گرنجور (Grandeur) نیز به فروش می‌رسد.

مدل ۲۰۱۷ هیوندای آزرا چند ماهی میشود که وارد مناطق آزاد کشورمان شده است و با قیمتی حدود ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

طراحی خارجی آزرای جدید در مقایسه با نسل فعلی آن یک گام رو به جلو و پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود و به لطف استفاده از خطوط زاویه دار، چراغ‌های روشنایی در روز تند و تیز و البته قسمت جلوی کاملا جدید خود از طراحی لوکس‌تری برخوردار است.

در بخش عقبی خودرو نیز چراغ‌های عقبی جدید، خروجی‌های اگزوز کرومی و رینگ‌هایی با طراحی کاملا متمایز به چشم می‌خورند.

با ورود به داخل کابین مشاهده می‌شود که این مدل نیز از همان صفحه نمایش ۷ اینچی هیوندای استفاده می‌کند که با سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو سازگار است. امکانات دیگر آزرای جدید شامل حافظه‌ی صندلی راننده، سقف پانوراما و قابلیت شارژ بدون سیم است. همچنین سیستم‌های ایمنی هشدار انحراف از خطوط، هشدار نقطه‌ی کور، هشدار هوشیاری راننده، کروز کنترل هوشمند و دوربین دید اطراف به صورت استاندارد در این مدل موجود هستند.

بنابر اعلام هیوندای، آزرای جدید در تمامی بازارهای جهان به جز استرالیا، اروپا و امریکای شمالی عرضه خواهد شد.

با توجه به عرضه هیوندای آزرا نسل جدید با موتور ۲.۴ لیتری، به نظر می رسد که این خودرو بتواند مراحل و مجوزهای لازم را برای واردات به کشور بگیرد و حال باید ببینیم که آیا نمایندگی‌ها برنامه‌ای برای واردات این خودروی بسیار محبوب به سرزمین اصلی (پلاک ملی) دارند یا خیر؟

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به پاکستان مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور حجت الاسلام رئیسی و شهباز شریف 8 سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم  و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی به امضا رساندند.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران
  • شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران / عکس
  • ماجرای افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس / خریداران چه کنند؟