Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جعفری نسب در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان اظهارکرد: واردکنندگان کالا از گمرگ شادگان از معافیت ده درصدی گمرکی برای کالاهای تجاری برخودار می شوند.

وی با تشریح کالاهای تجاری ترخیصی از گمرک شادگان افزود: لوازم خانگی (گوشی تلفن ،یخچال فریز، فلاکس ،کولرسازی، آبسرد کن قهوه ساز، ساندویچ ساز ،ضبط صوت، سماوربرقی، یخساز ،لب تاپ، ماشین لباسشویی، چرخ خیاطی ، جارو برقی ، انواع پنکه، انواع ظروف، دوربین عکاسی، انواع اسباب بازی ، پلوپز ماکروفر ، ماشین ظرفشویی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) امکان ترخیص می باشد.

فرماندار شادگان همچنین گفت: لوازم خوراکی (برنج ،چای قهوه،انواع شکلات و شیرینی،روغن ،ادویه جات ،پودر کاکائو و همچنین لوازم یدکی دریایی ،ابزار آلات ،لوازم موتور سیکلت ،لاستیک خودرو ،شیرآلات ،موتور ژنراتور ،وسایل باغبانی ،لوازم یدکی خودرو و لوازم صیادی و ... می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر

علیرضا پیمان پاک اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به واردکنندگان کالا‌های اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالا‌های اساسی نداریم.

به گزارش تسنیم، وی اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالا‌های اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالا‌های اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ از بابت تامین ارز مورد نیاز کالا‌های سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می‌شد، اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالا‌های اساسی وارداتی وجود دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالا‌ها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آن‌ها به موقع تامین شود و در برخی از کالا‌ها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است و تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان در بارش های اخیر
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود