Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمسئول مجتمع خدمات بهزیستی شهرستان نیمروز گفت: مجتمع خدمات بهزیستی نیمروز، دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار را لازمه بالندگی و رشد خود می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حلیمه بلوچ نسب در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: مجتمع خدمات بهزیستی نیمروز دارای۲۷۷ پرونده در بخش اجتماعی می باشد که در این راستا تاکنون به محرومان زیادی در منطقه خدمات ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مجتمع خدمات بهزیستی حضرت معصومه (س) شهرستان نیمروز با تکیه بر پرسنلی توانمند و تحصیلکرده به عنوان منبعی سرشار از تلاش و پویایی و بهره گیری از قابلیت های علمی و روحیه کمک رسانی و با الهام از تعالیم الهی، پایبندی به ارزشهای اخلاقی، رعایت احترام و توجه کافی به روحیات و شرایط جسمانی مراجعین، باور به فرهنگ دینی و ملی، رعایت تقوا،‌ عدالت، حمایت از حقوق افراد تحت پوشش در جامعه و ارتقاء و تعالی روزافزون را وجهه همت خود قرار داده است.

بلوچ نسب تصریح کرد: این مرکز به صورت غیر دولتی راه اندازی شده و با حمایت اداره بهزستی به منظور اشتغالزایی در شهرستان نیمروز از نیروی های بومی منطقه به کارگیری کرده است.

وی تاکید کرد: با توجه به محرومیت ها و مشکلاتی که دامن مردم سیستان را گرفته ایجاد چنین مجتمع هایی ضروری است چرا که با پشتوانه آن می توان به نیازمندان کمک بیشتری کرد.

بلوچ نسب تصریح کرد: به دلیل سختی زندگی افراد تحت پوشش بهزیستی که معمولا از معلولیت رنج می برند وقتی چنین مجتمع هایی در دسترس باشد علاوه بر کمک به مردم باری نیز از دوش بهزیستی برداشته می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در نشست با نخبگان علمی پاکستان با اشاره به شکست توطئه‌های دشمن گفت: در سوریه و عراق، داعش را تشکیل دادند و در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا دو نامزد به صراحت اعلام کردند که داعش را تشکیل دادند. با همه توطئه‌هایی که رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب انجام دادند، برای متوقف کردن اسلام و امت اسلامی موفق نشدند.

رئیس‌جمهور عامل موفقیت امت اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن را بصیرت مردم برشمرد و تصریح کرد: عامل موفقیت امت اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن، بصیرت مردم است. بصیرت مردم کاری کرد که غربی‌ها در توطئه علیه امت اسلامی موفق نشوند.

آیت الله رئیسی حضور مردم پاکستان در خیابان‌ها وکوی برزن‌ها در اعلام حمایت از فلسطین را بسیار اثر بخش دانست و بیان کرد: حضور همه ملت‌ها امروز در سراسر کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی در بازدارندگی رژیم صهیونیستی و شکستن قدرت پوشالی این رژیم و حامیانش تاثیر گذار است. شهادت ۳۵ هزار مردم بیگناه تاسف برانگیز است و باعث تاسف بیشتر است که آمریکا و انگلیس و کشور‌های غربی از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند و سازمان‌های بین المللی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند کارایی خود را از دست داده اند.

وی گفت: امروز نه فقط امت اسلامی بلکه جهان بشریت سوال دارند که چرا نظام ناعادلانه جهانی در این شرایط باعث می‌شود که این مردم مظلوم از خانه‌ها و وطن خود رانده و قتل عام شوند و می‌گویند باید به فکر برقراری یک نظام عادلانه جهانی بود که بتواند حق مردم را از ظالم بستاند.

رئیس جمهور با اشاره به حق خواهی و عدالت خواهی و دین مداری امت اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی برای احیای ارزش‌ها تلاش می‌کند ضد ظلم، بی عدالتی، استعمار است. انقلاب اسلامی طرفدار مظلوم، وحدت و عزت امت اسلامی است. از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز احساس مردم پاکستان به امام راحل رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به این اعتبار است.

وی اظهار کرد: علاوه بر همسایه بودن احساس مردم پاکستان این است که ملت ایران در صحنه هستند و نسبت به ظلم، نظام سلطه حساسیت دارند و مبتنی بر آموزه‌های دینی علیه ظلم و نجات مظلومان، فریاد می‌زنند. از این جهت ملت پاکستان و ایران در کنار یکدیگر هستند.

رئیس جمهور گفت: همین امروز بعد از ۶ ماه اگر بمباران ظالمانه رژیم صهیونیستی قطع شود پیروز میدان کیست؟ گروه مقاومت که نیروی دریایی، زمینی و هوایی و نیروی پیچیده باابزار و سلاح ندارد به میدان آمده و توانسته رژیم تا دندان مسلح را که پول رسانه و تمامی امکانات را در اختیار دارد شکست دهد و این چیزی شبیه معجزه است.

وی افزود: تا امروز رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است. امروز اگر بخواهیم میدان را تحلیل کنیم پیروز میدان فلسطین و گروه مقاومت ومردم غزه هستند و رژیم صهیونیستی و حامیانش شکست خورده اند. این نصرت الهی است. یقین داریم در همین کودک کشی هاخداوند دست انتقامی قرار داده است که به حیات ننگین رژیم صهیونیستی خاتمه دهد.

رئیس جمهور با بیان اینکه این سفر به دعوت رییس جمهور پاکستان انجام شد ومذاکرات از صبح امروز در ابعاد مختلف با مقامات کشور برگزار شد، گفت: اراده دو کشور بر توسعه روابط در تمامی حوزه‌های سیاسی، اقتصادی تجاری، علم و فناوری و فرهنگی است، امیدواریم بعد از این سفر رشد و توسعه روابط دوکشور را به شکل فزاینده‌ای شاهد باشیم.

وی بیان کرد: از همین تریبون سلام رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران را خدمت شما ابلاغ میدارم و امیدوارم روز به روز بر شوکت و عزت و امنیت و وحدت و انسجام ملت پاکستان افزوده شود و ارتباط دوکشور و دو ملت و ملت‌های اسلامی روز به روز بیشتر شود و دست مکر و حیله نظام استکباری برای مردم جهان افشا و عریان شود.

او خاطر نشان کرد: در اتفاقات غزه می‌توان واقعیت آمریکا و غرب را مشاهده کرد هرکس می‌خواهد به حقیقت اینها پی ببرد به دست به ظاهر نرم آنها ننگرد و دست چدنی آنها را ببینند، حقیقت غرب تابلویی است که در غزه ترسیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • نوآوری و خلاقیت، لازمه پیشرفت صنعت پتروشیمی در بازارهای جهانی
  • سلامت آینده سازان کشور نقش مهمی در توسعه و بالندگی جامعه دارد
  • جلب مشارکت مردمی لازمه تحقق شعار سال است