Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با اشاره به نیاز ۵۰۵ میلیارد تومانی این شرکت برای تکمیل ۳۰ مجتمع آبرسانی در دست احداث گفت: تنها راه تسریع در تکمیل مجتمع‌های روستایی تأمین اعتبار از محل اعتبارات ردیف ملی و صندوق توسعه ملی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عبدالحمید حمزه‌پور امروز در نشستی خبری با اشاره به مباحث طرح شده در نشست شورای برنامه‌ریزی هرمزگان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه تصویب بودجه در مجلس هستیم از نمایندگان استان در مجلس تقاضای توجه ویژه به تأمین اعتبارت حوزه آب روستایی به‌ویژه اعتبارات ردیف ملی، صندوق توسعه ملی و همچنین خرید تضمینی آب را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با همراهی نمایندگان و استاندار هرمزگان با تصویب و تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد تکمیل و بهره‌برداری هر چه زودتر این مجتمع‌ها باشیم.

مدیرعامل آبفار هرمزگان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این مجتمع‌ها که با بهره‌برداری از آنها بیش از 300 خانوار روستایی از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شود تاکنون نزدیک به 200 میلیارد تومان اعتبار تأمین و هزینه شده است.

حمزه‌پور اظهار داشت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل آب‌های شور و دریا از طریق تکنولوِژی شیرین‌سازی آب‌های شور با استفاده از اعتبارات ردیف ملی، صندوق توسعه ملی و خرید تضمینی در حال انجام است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با اشاره به در دست ساخت بودن 10 سایت آب شیرین کن در استان، گفت: تاکنون با راه‌اندازی 18 سایت آب‌شیرین‌کن با تولید سالیانه 11 میلیون مترمکعب آب شیرین در سال و مشکل تأمین آب بیش از 150 روستا که درگذشته هیچ دسترسی به آب پایدار نداشتند برطرف شده است.

به گزارش تسنیم استان هرمزگان دارای یک هزار و 829 روستا با جمعیتی بیش از 750 هزار نفر است.

انتهای پیام/

R7720/P1357/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه

عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز آبسانی به روستای کم رضوان گفت: اکنون ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات یازده و نیم کیلومتر خط انتقال آب نیز آغاز شده و نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تامین می‌شود.

روستای کم رضوان بخش مهران شهرستان بندرلنگه در حال حاضر بدون شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود